Gå til innhold

Brystpumper, kaster dere eller hva når dere er ferdige med de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller selger dere?

Har fått med meg at mange syns det er ekkelt med brukte brystpumper. Ikke at jeg skjønner helt hvorfor siden hvertfall jeg steriliserte den jevnlig da jeg brukte den....

Vi skal jo ikke ha flere barn og begynner så smått å kvitte oss med ting vi ikke trenger som bare tar opp plass. Vi leier jo og har ikke ubegrenset med lagringsplass. Vi skal jo også flytte igjen når vi en gang har råd til å kjøpe. Greit å ikke dra meg seg mye greier da. :)

Skrevet

Jeg solgte min Medela til halv pris uten problem. Det går an å kjøpe nye slanger for eks, husker vi hadde hver vår på sykehuset... Flaskene blir jo rene når de steriliseres:)

Skrevet

Det er ingen slanger på min. Men jeg får kanskje prøve å selge den da. Det er jo ikke uhygienisk så lenge man steriliserer den tenker jeg.

Skrevet

Prøv og selge den du :) Har sett mange som har solgt, og de som synes det er ekkelt kan jo bare la vere og kjøpe:)

Skrevet

Min ble ødelagt etter unge nr. 2, men siden vi fikk en til så gikk jeg ut å kjøpte ny. Den ble nesten ikke brukt, så jeg "lånte" den bort til søstera til ei venninne, hun har spurt om jeg skal ha den igjen. Men vi er fint ferdige med unger så jeg har sagt at hun bare kan ha den. Kunne sikkert solgt den istedenfor å låne/gi bort men nå ble det ikke sånn :-)

Skrevet

Ja, får se om jeg får rota meg til det. Trenger den jo ikke mer:) Dessuten har jeg knapt brukt den med nummer to. Nå var det ikke sååå om å gjøre å komme seg ut de første månedene som første gang gitt;)

Skrevet

Jeg gav bort min til ei gravid venninne som ble kjempeglad:) Synes ikke det er ekkelt. Hun er ei nær venninne og vet jeg er hygenisk og skikkelig;) hehe,,,

Skrevet

Jeg er interessert i å kjøpe:)

Skrevet

Jeg låner den elektriske pumpen min bort til venninner som måtte ha behov for den :-)

Jeg brukte den en uke med eldste og en dag med minste, nå er den innom venninne nr. 3 og har blitt brukt sikkert hundre ganger mer hos andre enn den ble hos meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...