Gå til innhold

det gjør så vondt .....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ligger her i sengen og tenker på at for en uke siden var alt fryd med den nye kjæresten min, vi skulle gfite oss, flytte sammen.. Men nå gjør det så vondt, jeg klarte nesen ikke å levere barnet i barnehagen, og nå.. sitter jeg her og gråter fordi han har blitt så rar.. så undvikende og snakker lite med meg.. Jeg føler meg kjempesåret.. for en uke siden klarte han ikke å la vær å kontakte meg hver 5 minutt..

Jeg må spy.. Jeg er såååå lei meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm, hva i alle dager har da skjedd på en uke?

Håper dere finner ut av det..

Skrevet

Jeg spurte ham nå.. jeg sitter her og skjelver.. og venter på svar..

Skrevet

Er du SÅ skjør så 1. ville jeg ikke vært i et forhold med deg, 2. Burde du ikke ha ansvar for barn.

Det er da normalt at man ikke er like "på" i ukevis i strekk. Er det ikke lov å ha noen dårlige dager i det hele tatt så er du kanskje en ganske slitsom person å være sammen med. Om det ikke var noe galt før, så blir det nok det nå som han ser at du reagerer som en ordentlig dramadronning..

Skrevet

Det er utfordringer i alle forhold, selv om de dårlige dagene er ulevelige så kommer de gode dagene tilbake, ihvertfall stort sett.

Det kan jo være lurt å bo sammen før man planlegger å gifte seg. Det er veldig annerledes enn å bare møtes hjemme hos hverandre.

Kan han ha fått litt "kalde føtter"? Kanskje det går litt fort i svingen. Hvis ikke må han jo bare fortelle deg hva som plager ham.

Til slutt vil jeg bare si at du/dere må gjøre alt for at barnet ikke blir en del av dette. Gråt ferdig før du henter i barnehagen. Snakk med kjæresten etter barnets leggetid. Dette er ikke noe som trenger å bli en belastning for små barn.

Skrevet

Hvis du sitter på dib mens du venter på at han skal svare på om det er noe galt, så er det deg det er noe galt med.

Skrevet

hmm... kan vel likegodt sitte på dib mens en venter på svar som å gjøre andre ting???

Skrevet

Hørt om følelser?. Om en er så glad i noen at en vil gifte seg er det vel ganske normalt å føle slik når en plutselig få en kald skulder.

Vet ikke om dere er kalde fisker. Men når jeg er redd og lei meg så gråter jeg og tårer og blir kvalm. Det heter følelser. Og det gjør deg uegnet som mor? Herregud for noen kjerringer!

Skrevet

For et teit svar 11:05. Skal hun liksom sitte å tvinne tomler mens hun venter, det du mener?

Når jeg har hatt problemer i forhold eller kjærlighetssorg, så har jeg funnet på alt mulig for å få tiden til å gå. Er da naturlig det.

HI:

Det er ikke sikkert at det er noe i veien, kanskje trenger han bare litt "space"? Mange menn (og kvinner) kan føle seg litt kvelt, hvis ting blir veldig intenst i et forhold.

Hvis dere ikke bor sammen, så er det vel litt tidlig å tenke på bryllup?

Mitt råd til deg er å ta forholdet mer med ro og ta dere tid til å bli kjent med hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...