Vi2+1?19 pp Skrevet 30. april 2010 #1 Del Skrevet 30. april 2010 Da har jeg vært på "bli gravid" forumet i snart ett år og etter en undersøkelse i går fant legen to helt tette eggledere..Så da flytter jeg hit jeg :-( Må si at det var som å bli truffet av toget, men vi gir ikke opp! Jeg lurte på om noen her inne har erfaring fra laparaskopi? Jeg skal til allmenlegen min neste uke for å høre om veien videre. Gynekologen sa forresten i går at egglederne muligens kanskje kunne åpne seg litt ved hjelp av kontraskvæsken.Og at vi burde prøve masse masse de neste 3 månedene i tilfelle det ble slik med meg. Og i dag så var det... ehh.. litt ekkelt å si det en laaaang slimpropp med kontrastvæske rundt på papiret.*rødme* Aldri sett noe sånt. Noen som har opplevd dette? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141792200-tror-jeg-m%C3%A5-flytte-inn-hit-jeg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
RockMyWorld Skrevet 30. april 2010 #2 Del Skrevet 30. april 2010 Hei og velkommen inn hit til oss sliterne! Skjønner at du har fått deg et spark i tryne. Det er vondt å få sånne beskjeder, å når man har ventet så lenge hjelper det lite å få beskjed om at man sannsynligvis må vente litt til! :-) Allikevel er det kanskje litt godt å vite at det er en årsak til at spiren ikke sitter! Og tette eggledere kan de vel gjøre noe med?? Jeg har hatt 2 lapraskopier, den siste mandag denne uken. Det er ingenting å grue seg til mener jeg. Selve operasjonen er jo i narkose, og de smertene som er etterpå er absolutt håndterbare og du får jo smertestillende. Formen kommer seg fort også...som regel:-) Masse lykke til videre! PS! Her inne er det ingenting å rødme for, her har de fleste vært gjennom og opplevd ganske så mye, hihi Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141792200-tror-jeg-m%C3%A5-flytte-inn-hit-jeg/#findComment-141794199 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vi2+1?19 pp Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 1. mai 2010 Takk for det LyKKeLiG29:) Jeg har bestemt meg for å håpe. Skal gjøre som legen sier og prøve masse, og så dersom det ikke klaffer så skal jeg forsøke å komme inn til en lap- for å få vite nøyaktig hva som er feil. Har lest nå at det kan være mye som tetter egglederne, både slimpropper, at de har klappet sammen eller at arrvev har ødelagt og tettet fullstendig. Jeg tror kanskje jeg har alternativ nr 1, for jeg har aldri hatt noen infeksjoner der nede som jeg vet om. Så da setter jeg på meg ventehatten, prøver noen kjerringråd og krysser alt annet enn bena =) Hvorfor tok du 2 lap-? Renser de opp i rørene dersom man spør pent eller gjør de lap-operasjoner kun for undersøkelser? Tusen takk for svar! Dagene er ganske tunge nå, men jeg får glede meg over at det er bittelitt håp. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141792200-tror-jeg-m%C3%A5-flytte-inn-hit-jeg/#findComment-141798180 Del på andre sider Flere delingsvalg…
RockMyWorld Skrevet 3. mai 2010 #4 Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg hadde første lap i 2006 uten funn. Ble gravid relativt kort tid etter det. Når vi nå begynte assistert befruktning prosessen på riksen ønsket den ene lege at jeg skulle ta en ny lap da han fortsatt mistenkte endometriose og forklarte at de hadde utviklet seg litt siden 2006 og at nyere forskning viste at litt endo kunne være like om ikke mer skadelig for fertiliteten. Kan hende han har rett (håper i alle fall det). De fant litt endo nå som de brente bort, krysser fingrene for at det var det som skulle til :-) Vet alt om de tunge dagene du skriver om. Det er så vanskelig å motivere seg selv gang på gang, men som du selv skriver så er dere i gang nå, og det er hjelp å få for de aller aller fleste. Masse lykke til!!!!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141792200-tror-jeg-m%C3%A5-flytte-inn-hit-jeg/#findComment-141806800 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå