1 gull 07,1 gull 2010. Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 smørte på canesten isted, kan jo ikke bruke tablett formen nå.. kan jo ikke ta noe oppi skjeden nå..
mamman til to gutter Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Pleier det å svi når man tisser når man har sopp? Det har aldri jeg opplevd... Jeg tipper at det enten er i stingene dine det svir og det er helt normalt. Hvis ikke det er det er det vel større sannsynlighet for at du har fått en urinveisinfeksjon enn sopp.
1 gull 07,1 gull 2010. Skrevet 30. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2010 jeg har pleid å hatt svie og kløre før ved sopp..jeg har sydd men ikke innvendig.. og er liksom når eg tisser eg kjenner det svir . ikke godt å si..
Gjest eelis+kian Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 Har du feber? Må du tisse "hele tiden"? Det høres mest ut som uvi egentlig. Det høres ikke ut som sopp i mine ører, i hvert fall. Når man har sopp og det svir, er det fordi slimhinnene er hovne og såre, og det svir ikke uten at det klør. Det kan være at det svir på grunn av stingene, særlig hvis du bare er sydd utenpå. Her sved det i hvert fall i en-to uker, og jeg ble ikke sydd (hadde bare et lite skrubbsår). Du kan jo stikke innom legekontoret med en urinprøve for å utelukke uvi i hvert fall :-)
Bomsedeisi Skrevet 1. mai 2010 #5 Skrevet 1. mai 2010 Det er da helt vanlig at det svir når man tisser etter fødsel.. Det har det iallefall gjort etter mine 3. Spesielt vondt kan det være dersom de har tømt deg med kateter (da kan du ha skrubbsår i urinrøret). Ville ikke ha smurt canesten så tidlig etter fødsel, bruk heller en vannflaske med vann og sprut samtidig som du tisser.
Lunda med lillegutt Skrevet 1. mai 2010 #6 Skrevet 1. mai 2010 Sved i to uker hos meg, har nettopp gått over. Jeg syntes også det sved enda mer etter en uke, men antok at det var fordi jeg første uka var så "nummen" av hevelser og sting at jeg ikke kjente svien like godt som uke nr 2. Hos meg hjalp det godt med grønnsåpebad og å drikke mye vann (ikke for mye da, alt med måte). Og så er det jo behagelig å skylle seg med vann mens en tisser. Har en ikke hånddusj kan en skylle seg med vann fra en flaske o.l. evt tisse i dusjen om en er riktig desperat ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå