Beklager - Dysleksi Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Jeg har tvillinger på 3 år. To nydelig jenter som betyr alt for meg!! Nå er jeg gravid igjen, og jeg har sett så frem til denne gangen. Nå skal jeg bare kose meg har jeg tenkt. Men nå klarer jeg ikke å riste av meg følesen av at det er to igjen... Jeg kan virkelig ikke noe for det, men den tanken gjør meg helt nedbrutt. Jeg føler meg som verdens verste mamma, hvordan kan jeg ha sånne føleser nå? Jeg burde jo være lykkelig. (
doble<3<3 Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Det høres ut som du har det veldig tøft og jeg skjønner deg på en måte. Mine tvillinger er i magen ennå, men ser en del utfordringer og at det blir vanskelig når de kommer. Vil tro at det å gå fra to til fire barn er akkurat like vanskelig. Hvor langt er du på vei? Har du tenkt på å ta en privat UL for å sjekke? På denne måten kan du få ro i kroppen og tid til å venne deg til tanke, vil tro at de deprimerende tankene dine nå ikke er gode for deg, familien el barnet i magen. Du virker veldig engstelig, men jeg er ikke i tvil om at du er kjempeglad i både tvillingene du har nå og det du har i magen. Selv ville jeg nok likt å vite så tidlig som mulig for å kunne planlegge, men vet ikke om det vil hjelpe deg noe.. Ønsker deg masse lykke til og håper du kan få hjelp til å takle tankene dine..
Lindafa83 Skrevet 1. mai 2010 #3 Skrevet 1. mai 2010 Hei! Kjenner igjen tankegangen Jeg har tvillinggutter som fyller tre år i morgen og venter nye tvillinger i august Jeg bestilte en tidligere UL bare for å "utelukke" nytt tvillingsvangerskap, men fikk mitt livs store sjokk i stedet! Kan love deg at det tok en stund å bearbeide den store nyheten, men nå har jeg innsett at jeg bare MÅ klare det og har begynt å glede meg til de kommer Jeg veeet det blir travelt..samboeren min jobber på sjøen annenhver måned så jeg kommer til å være mye alene med barna. Men vi SKAL klare det! Blir forresten en av hver denne gangen Er jentene dine engeggede? Mine gutter er toeggede og det er det som gjør at det kan skje igjen, er også det som kan være arvelig. Jeg slipper flere egg i gangen under eggløsningen. Hvis jentene dine er eneggede, så er sjansen for å få tvillinger like liten som hos alle andre
Beklager - Dysleksi Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2010 Nå har jeg akkurat kommet hjem fra ul. Det er 2.. (Jeg ringte sykehuset og de satt opp time så fort de hadde mulighet) Det er en gutt, den andre kunne de ikke se, men jeg skal på ny kontroll om 4 uker, så det blir veldig spendene. Nå vet jeg i alle fall, så må jeg jobbe litt med meg selv... Jeg vet jo jeg klarer meg. Får dårlig samvitighet når jeg sutrer over dette. Jeg har jo masse hjelp rundt meg. Dette skal nok gå bra.
doble<3<3 Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 Der viste det seg igjen at kvinnelig intuisjon er god å ha.. Det høres ut som du tar litt lettere på det nå, og det er bra.. Jeg syns det var en selvfølgelse at tankene om to til var skummel, så syns ikke du skal ha dårlig samvittighet for at du tenkte som du gjorde.. men nå hjelper det deg kanskje videre i graviditeten slik at du kan forberede deg og få et positivt syn.. Ønsker deg alt det beste.. Hvor langt på vei er du forresten?
Lindafa83 Skrevet 3. mai 2010 #6 Skrevet 3. mai 2010 Vet hvordan du har det..men det går heeelt sikkert bra skal du se! Jeg gleder meg masse til tvillingene kommer..bare 15 uker igjen til termin nå Du vet ihvertfall hva du går til denne gangen, jeg har hatt et helt annet forhold til svangerskapet denne gangen i forhold til det første. Jeg ønsker deg masse lykke til fremover! Koselig at du skal få en gutt da siden du har to jenter fra før av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå