Beklager - Dysleksi Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Noen som haren blogg, eller kunne tenke seg å legge bilder på profilen sin.... Jeg er så missfornøyd med vinduskarmen min... :/ Jeg har to lange ganske dype vinduskarmer så jeg føler jeg må gjøre noe med dem... Hjelp.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Orker ikke ta bilder, men det er jo vår. stikk innom en blomsterhandler og finn deg noen fine blomster i tøffe potter, så er det ikke så mye annet som trengs for å få en fin vinduskarm:)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 Og der forsto jeg plutselig at jeg visst lever i en helt annen verden enn en del andre. Jeg for min del aner ikke engang hvordan vinduskarmene mine ser ut. Hvitmalte tror jeg de er... Har aldri falt meg inn at vinduskarmer er noe man skal gjøre noe spesielt med eller noe man kan komme til å være misfornøyd med...
Nordlyspar♥ Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 Hehe, har ikke en drit i vinduskarmene. Men drømmer om å dekorere dem, ser veninnene min har de mest kunsferdige kreasjoner. Men ser også for meg at det blir mye flytting på ting når man skal tørke støv, men skitt au. Jeg vil ha pynt der... Så bare kom med inspirasjon, trenger det jeg og :0)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #6 Skrevet 30. april 2010 Jeg orker ikke prosjektet med bilde her nå, og har heller ikke blogg, men dette har jeg gjort i mine vinduer. Jeg har grønneplanter i alle varianter i forskjellige potter, men pottene går i samme farge. Jeg har en lampe i to av vindeuene og i det tredje har jeg hengt opp en lykt med stearinlys. Noen figurer som matcher pottene står innimellom blomstene og det er viktig at ikke alt står på rad og rekke. Har du brede vindusposter kan du sette litt i grupper, ikke etter hverandre Da blir det liv i vinduet
Alltid Skrevet 30. april 2010 #7 Skrevet 30. april 2010 Jeg orker heller ikke bilder her, men jeg har følgende stående i karmen fordelt på 3 vinduer i stua: 3 bordlamper (med litt glam, de skal jeg snart pakke bort for sommeren), 2 høye blanke lysestaker, 2 blomster (en orkidee), 3 kunstfigurer og par kunst vaser for pyntens del. I tillegg har jeg noe glasspynt hengende i det ene vinduet. Hmm dette hørtes mye ut men jeg har ganske store vindu og karmer....
Beklager - Dysleksi Skrevet 30. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 30. april 2010 Kom igjen... et par bilder....
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #11 Skrevet 30. april 2010 Jeg synes det er veldig kjedelig og lite kreativt å ha like ting i vinduskarmene slik mange har, f.esk en lik lampe i hvert vindu med to like blomsterpotter på hver side. Men dette er selvfølgelig smak og behag. Men mitt tips er å blande litt ulike ting uten at det bli rotete. Og det er fint med store pyntegjenstander i store karmer så f.eks små grupper med små ting ved siden av de store, som 3 ulike telysholdere. Orkideer er jo nydelige, spesielt i høye krukker som ligner litt på urner. Selv har jeg en orkide i hver vinduskarm (3 vindu), så har jeg ulike pyntegjenstander, rammer og telysholdere rundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå