Gå til innhold

Enkleste/raskeste reisevei fra Grünerløkka til Gardermoen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er fint lite kjent i Oslo, så jeg trenger litt hjelp av dere...

Jeg skal reise fra Grünerløkka til Gardermoen, hvordan gjør jeg det lettest mulig? Er det raskest å gå til Oslo S og ta flytoget derfra? Hvor lang tid bruker jeg i så fall på å gå til Oslo S?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta trikken til oslo s da vel. Utover det er luftlinja den korteste/enkleste/raskeste

Skrevet

Gå eller ta bussen ned til Jernbanetorget og ta toget fra Oslo S til Gardermoen. Hvor lang tid det tar ned til stasjonen kommer jo an på hvor på Grünerløkka du oppholder deg.

Vil ellers anbefale deg å ta regiontoget mot Lillehammer til Gardermoen i stedet for flytoget, mye billigere og ikke mange minuttene lengre reise.

Skrevet

Raskest er nok flytoget, enklest er muligens flybussekspressen som stopper ved Københavngata/ring 2, i hvert fall om du holder til på øvre deler av Grünerløkka.

Å gå til Oslo S vil ta deg sånn mellom ti og femogtjue minutter, antagelig. Også avhengig av hvor langt opp du er i utgangspunktet. Du kan selvsagt også ta trikk eller buss.

Rutetider for flybussen her: http://bestilling.nor-way.no/nbeiis/statictable/statictable.aspx?Language=o&Route=F1&Direction=T&Product=P4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...