Julie_82 Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Startet en annen tråd for et par uker siden, men finner den ikke igjen nå, så jeg bare starter en ny:) Hadde en sa 20. mars, sex 27. mars, deretter el 2. eller 3. april. Tenkte dermed at denne måneden traff vi ikke (og prøvde ikke, skulle begynne å prøve i mai). Tenkte derfor ikke noe mer over det før jeg fikk brun utflod 3 dager før jeg ventet mensen, som begge gangene før har vært et tidlig symptom på graviditet. Tenkte derfor at jeg var gravid likevel, men etter 3 dager med spotting kom mensen, og da tenkte jeg 'det var da rart', men tenkte deretter ikke noe mer over det og tenkte at jeg ikke var gravid likevel. Mensen var kort og rar, etterfulgt av 3-4 dager til med spotting. Etter spottingen sluttet fikk jeg økt utflod, og begynte å lure igjen. Utfloden har fortsatt i økt mengde helt til nå (CD14). Samme hver dag, og ikke noe tegn til el-slim eller at det kommer til å bli fruktbart i de kommende dagene. Har regelmessig syklus på 28 dager, og forrige syklus hadde jeg el-slim CD12 og 13. El burde derfor være overstått nå, men ingen tegn til at den kom. Jeg temper i tillegg, og tempen oppfører seg heller ikke. Høy en dag, lav den neste og grafen spretter opp og ned hver dag omtrent. Pga rar mens og mangel på el tenker jeg at jeg muligens er gravid, men jeg tester positivt veldig sent, så jeg vil vente til jeg er minst 6 uker på vei, som er i morgen. Det som gjør at jeg tviler på det hele er at jeg ikke har noe som helst symptomer, unntatt at jeg er litt oppblåst, og har hatt litt stikking og vondt i skambeinet, men det er det eneste så langt. Begge gangene før har jeg hatt rikelig med symptomer før jeg nådde 6 uker... Lurer på om jeg ikke skal teste i det hele tatt og bare vente og se om neste mens kommer om to uker.... Kanskje det bare er en syklus uten el? Takk til dere som gadd å lese hele, hjalp å skrive det ned:)
MiraculixGRAVID Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Hmm, etter å ha lestinnlegget ditt tenker jeg at det kan egentlig ha gått begge veier. Kanskje tr oppførte seg litt rart p.g.a SA`n som du nettopp har hatt? Eller kanskje syklusen var snudd litt slik at el var litt tidligere enn før? Du må bare gjøre det du føler er riktig, enten ta en test å sjekke eller vente å se om tr kommer tilbake :-) Håper ikke på sistnevnte da! Lykke til :-)
Bringebærmamma 160611 Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 Hei Når temp går opp og ned kan det indikerer at du ikke har hatt EL. Jeg hadde MA med utskrapning. Jeg fikk mensen 25 dager etter utskrapning, men da hadde det ikke vært EL mellom utskrapning og mens. EL kom først 36 dager etter utskrapningen. Det kan ta litt tid før kroppen er helt seg selv igjen etter en SA/MA. Jeg har tatt akupunktur for å få kroppen på rett kjør igjen, kan anbefales på det varmeste ;-) Lykke til!
Julie_82 Skrevet 30. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2010 Jeg hadde el forrige syklus, og det vet jeg fordi jeg el-slim og temp-stigning, og mensen 14 dager etter el-slimet. Jeg var litt overrasket, for forrige sa før det igjen fikk jeg ikke mensen før etter 7 uker. Men ja, det er den rare tempen og mangel på symptomer som gjør at jeg ikke helt vet om det er verdt å teste... Men utfloden er litt snodig da, for den har vært den samme helt siden spottingen sluttet, og slik var den forrige gang jeg var gravid også. Får man ikke normale variasjoner i utflod selv om man ikke har el en syklus?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå