Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Tar gjerne tips på leiligheter etc også!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Eneste som fungerer da er sør/vest siden av Gran Canaria. Jeg bor privat, så vet lite om leiligheter. Sjekk på nettet.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 All inclusive i en suite på Grand Makadi i Makadi Bay i Egypt. Deilig, deilig, deilig!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 Ja, også hadde jeg ikke tenkt å bruke en årsinntekt på det heller altså )) hi
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #5 Skrevet 30. april 2010 Kjenner jeg ble litt misunnelig nå, dette var det første som slo meg som mulige alternativer om det var jeg som hadde 5 uker :-) - En liten runde i USA, feks Florida og California. Finnes billige innenlandsbilletter. - Asia: Singapore, Malaysia, Thailand. - Australia Med 5 uker har jo du/dere god tid til og reise langt og snu døgn, jeg ville brukt denne muligheten. Siden dere reiser utenom høysesong er det nok mulig og finne billetter som ikke tar fullstendig knekken på budsjettet også :-) Slitsomt om du flyr med barn, men dere har jo god tid til og komme dere, og planlegger dere reiseruten godt så går det meste. Uansett hvor du ender opp, god tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå