Gå til innhold

mmmm.....rare lyster...

★tøysekroppen&prinsene★

Anbefalte innlegg

Skrevet

åååhhr.. hadde mest lyst å gjemme meg i en krok,finne meg en skje...stooor skje! og spise hele krukken med mango&babassu

BODY BUTTER igår.....:D herreguuuud så deilig den luktet og konsistensen når man stryker fingen over....kunne vært sorbet for min del...*sikle*

men det står faktisk WARNING: this is not food på den hehehehe:)

det var 3 for 2 tilbud på boots så jeg har hamstret:D

*sitte på badet å sniffe i smug,smake litt bare?:S*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, så langt har jeg ikke kommet helt ennå ;å stakkars, kan du ikke finne noe litt bedre for magen din kanskje? ;p

Skrevet

*ler* Hehe...Utrolig vettu...

Glad jeg ikke har sånne rare lyster...

Hvordan er formen din Tøysekoppen????

Jeg sliter med hodepine hver dag nå. Sånn murrende over panna. Plagsomt. Og fått vite at jeg har fått svangerskapdiabetes alt nå. Er jo bare 14+3, så jeg fikk det tidlig denne gangen. Med dattera mi fikk jeg svangerskapdiabets i ca 7 mnd.

Skrevet

hehe:) jo ser meg tvunget til det ja......fikk bare så lyst å stikke tungen bittelitt bortpå hehehe:) bedre enn murpuss jeg leser noen har lyst på!!?

men men..får vel ta meg ett eple eller noe:D

Skrevet

gravid30:

ja jeg leste såvidt om at du hadde fått sv.dia.før jeg logget av igår...:/

det var jo kjedelig da...og veldig tidlig!:(?

hva som gjør at man får det?? er det noen som er mer disponert enn andre?kan du merke det selv eller er det bare bp som kan avdekket det?

vondt i pannen??hmm....har det med sv.dia å gjøre eller bare ett irriterende symptom?jeg er i super form bortsett fra korsryggen som er begynt å krangle og ene hoften når jeg har gått en stund:( men klagre ikke for jeg er i super form ellers...xxxxxx

klemmepå:)

Skrevet

Eg e så hekta på iste med fersken smak (den røde fra Tine) Bare MÅ ha d! Ellers får har eg bare lyst på ting som er umulige å få tak i, feks julebrus, grillspyd (sånne man fikk kjøpt på statoil for en stund tilbake), grandiosa mild taco osv.. får så lyst at eg nesten får vondt i hele kroppen!

Skrevet

jaaaa utrolig rart at du nevnet julebrus...har gnålt til mannen min om det i flere dger nå hehehe:)

kjøp eventyrbrusen...det er det nærmeset vi kommer også er den ganske god;)

Skrevet

Gravid30:

Svangerskapsdiabetes så tidlig alt, det høres tøft.. Hva er symptomene man kan merke/oppdage det på?

Ble litt bekymret når du sa murrende hodepine, det er det mye av her i gården dessverre..

Ønsker deg masse lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...