Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Hvor fort virker den på dere? Jeg bruker vival en gang i blant,lenge mellom hver gang! Sliter med angst-blir anspent og det blir vanskelig å puste for alle muskler spenner seg! Tok en tablett i gr kveld (5mg) men det enda mere anspent og pusten ble værre,men da ble jeg redd så regner med at det var derfor at det ble sånn! 2 timmer etter at jeg hadde tatt den så kjente jeg at den begynte å hjelpe! Har da aldri tatt så lang tid før,har virket innen 1 time iallefall!!!
Funnyfarm! Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Hei!Jeg bruker også vival en sjelden gang.Og på meg tar det ikke noe særlig lengre enn en halv time før den virker. Jeg har blitt fortalt at den skal være hurtigvirkende.
storm i et vannglass Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 Har aldri brukt det selv, men det skal ta ca 30 min før efekten kjennes, ettter en time er den ihverfall der. Hvis angstnivået ditt er så høyt, vil nok ikke vival ha den store effekten alene, desverre. Så er nok ikke unormalt at den ikke har den efekten man ønsker.
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 30. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2010 Takk for svar! Sendte mail til legen min idag og fikk til svar at den virke litt varierende! Hadde ikke sterk angst i går,men den har ligget å luret en stund...Var ikke alltid den virket like godt fikk jeg beskjed om! Og den har ikke virket helt 100% før heller,så når jeg sikkert giret meg opp i går og ble engstelig og anspent så gikk det ikke bort! Men etter 2 timer så kjente jeg at jeg ble mer avslappet og jeg sovnet Ble redd jeg ikke tålte vivalen og jeg da når det ble værre,men har nå spist opp en boks over noen år så tåler den nok nå også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå