Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 mannen må selfølgelig slumre med telefonen sin,lenge og ofte,og være sikker på at han vekker hele familien samtidig!!:@ hvordan snu dagen til noe positivt nå da?huff
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Si han får sove i kjelleren/loftet om han skal holde på slik.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 Kjenner til det. Er vanskelig å gi noen gode råd, men prøv å spille litt på samvittigheten hans. Feks at det faktisk hender at du må opp med et av barna om natten, hvorfor, skal han vekke deg tidlig da. Eller at du sover dårlig om natta, du trenger å sove til DU må stå opp.Og hvorfor kan ikke de som ikke skal opp like tidlig som han få lov til å sove til de må stå opp.
Nordlyspar♥ Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 Det gjør mannen min også. Han slumrer med telefonen fra kl 06.45 til 07.05. I begynnelsen holdt det på å gjøre meg gal, men nå merker jeg det ikke lengre. Registrerer ikke at han å ungen står opp engang, etter 4 år med tlf-slumring har jeg blitt vant med det :0)
Nordlyspar♥ Skrevet 30. april 2010 #5 Skrevet 30. april 2010 Forresten: Ta deg en kopp kakao, kaffe eller te. Nyt morgenen, selv om det kan være vanskelig etter en sånn start :0) Tenk på våren og alt det fine dere skal gjøre i sommer :0) Håper du får en aldeles flotter dag. Masse vårklemmer fra ei som sitter i snestorm nordpå med et glimt i øye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå