Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

*Føler* dere dere oppblåste, eller bare *ser* dere oppblåste ut uten å føle noenting ubehagelig?

Og når dere har veldig full blære og går på do, blir dere veldig støle og ømme i magen noen minutter etterpå? Det blir jeg, og lurer på om det bare er fordi alt flytter seg når blæren tømmes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som om jeg skulle skrevet det selv :)

Jeg er også støl og øm etter jeg har vært å tissa, og på natta er det opp i gjennomsnitt tre ganger hver natt... jeeeeeeiii :)

Jeg er veldig oppblåst på kveldene, det både ses og kjennes. Er 9 uker i dag, og er ganske så øm i livmor/eggstokkområdet nå, spes når jeg setter meg ned.... som om jeg har en ballong med luft nedi der...

Hvor langt er du på vei?

Skrevet

hei

jeg også er veldig oppblåsr, føler det store deler av dage, føles som en stram ballong som er klar for å sprekke.. ser også ut som jeg er flere mnd på vei allerede. er 7+3.

buksene begynner å bli trange så har gått over til mamma bukser...jeg er ikke noe øm eller støl, bare en stor ballong mage:)

Skrevet

Veldig oppblåst jeg og. Litt støl og om, men ikke så ille. Begynner å få vondt i korsryggen:-( Er 6+1 nå. Sover godt om natta jeg, ikke oppe i det hele tatt, men flyr gjerne en ekstra gang etter at jeg har lagt meg. Men det endrer seg vel etterhvert det og;-)

Skrevet

Bra det ikke bare er meg:)

Har ikke testet ennå, siden jeg alltid tester positivt veldig sent, men har sterk mistanke, og i så fall er jeg 5+6.

Både ser ut og føler meg oppblåst, og veldig støl etter toalettbesøk, i tillegg til mye stikking i eggstokkene og skambeinet. Er noenlunde slank, så jeg holder inn magen store deler av dagen, og velger løstsittende klær når jeg kan...

:)

Skrevet

Jeg er 6+1 og har allerede begynt med mammabukser. Er kjempe oppblåst, særlig om kveldene. Og helt nederst ved eggstokkene er det helt hardt hele tiden. Jeg sover godt om natta, aldri oppe:) Og er ikke kvalm i det hele tatt:) er i super form:) kjempedeilig:)

Skrevet

Jeg har vært oppblåst i over en uke nå. Er ca 7+4.

Jeg har luft i magen HELE TIDEN. Dette er så langt fra slik jeg var før.

Har alltid gått på do hver dag, og nå sliter jeg litt. Fiser hele tiden, æsj haha!!!!

Må opp om natta 2 ganger fordi jeg har kraftige luftsmerter. Sitter på do til det skal gi seg. Synes ikke det er noe stas.. Hele nattesøvnen blir jo ødelagt.

Hjelper litt dersom jeg får i meg Biola eller Cultura. Ser ut som jeg er gravid i 5. mnd. Dette er visst HELT normalt!

Ellers er jeg også i super form. Ikke kvalm jeg heller!

Skrevet

På jobb i dag så jeg ut som jeg hadde den gravide-magen, var så full av luft. Er 10+2, og har allerede i flere uker vært litt oppblåst i løpet av dagen. Sambo sier jeg høres ut som den trompeten når jeg sover :(

Er oppe hvertfall en gang om natta for å tisse, det har jeg gjort i sikkert en mnd. Nå er det rein rutine, jeg trenger ikke slå på lyset engang, til og med hunden vet å flytte seg bort fra døra når jeg kommer så jeg ikke trør på henne igjen (ja, det skjedde en gang) - jeg er en racer på å tisse i mørket!

Ang ømhet i magen etter å ha vært på do, så har jeg ikke kjent noe til det, men sannsynligvis for at jeg tisser så ofte at blæra ikke rekker å bli så full imellom hver gang.

Skrevet

er 8+3 og er bare litt oppblåst.

men har myyyye luft.... men den bobler som regel bare rundt inne i magen, og hele "rørsystemet" fungerer kjempetreigt.

kan til tider følge luftboblen fra start til slutt gjennom systemet.... og noen ganger kjennes d ut som om boblen sprekker inne i magen min. nesten som såpebobler som sprekker

har aldri hatt problemer med magen tidligere, men dette er nesten så man vurderer dulcolac til tider, bare for å få d unnagjort

hehehehehe

men men

Skrevet

Jeg sliter også med oppblåshet - har vært oppblåst i 3 uker i strekk = ekstremt slitsomt! Heldigvis kan man ikke se at jeg er det da magen er som før, er bare tarmene som er ømme. Er også oppe på toalettet ca 1-2 x pr natt, men kjenner ingen stølhet i mageregionen etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...