Gå til innhold

Gruer meg til i morgen :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte på et kurs for 2 uker siden (nav sendte meg , jeg går på arbeidsavklaringpenger )Dette er et veldig krevende kurs for meg og jeg blir veldig sliten av å gå på det ,når kvelden kommer er jeg helt utslitt og gjør kun det nødvendigste i huset ,mannen jobber MYE så kan ikke regne med noe særlig hjelp fra han sin side .

I tillegg har niesen min flyttet inn for en periode og hun har masse klær(som ligger på gulvet på rommet hennes ,som også er gjesterommet) og ting som står i gangen osv ..

Nå kommer problemet : Svigerforeldrene mine kommer fra Nordnorge i morgen og skal være her i et par dager ,dette fikk vi vite i går !

Svigermoren min er sykelig opptatt av at det skal være reint og ryddig her og går med fingeren og sjekker om det ligger støv osv .Og er veldig flink til å påpeke at det ikke er ryddig eller rent nok og vasker gjerne hele huset når hun kommer,enda jeg har vasket hele huset før hun kommer ,men hun mener det ikke er bra nok og vasker en gang til ,mens hun gjerne kommenterer hvor dårlig jeg har vasket !

Og jeg vasker IKKE dårlig .

Hun tar over hele huset når hun kommer og hun har til og med vært i kles skapet mitt og brettet tøyet mitt og rotet i undertøy skuffen min .(Da ble jeg drit sur )Hun kommer inn på soverommet uten å banke på først osv..

Jeg kommer ikke til å klare å vaske hele huset og jeg har masse klær som må brettes til de kommer i morgen (i tillegg skal jeg på kurs ,ta morgen/kvelds stell på barnet vårt ,hente/levere i bhg og lage middag )

Jeg er så redd for at jeg skal "klikke" på svigermor og skjelle henne ut fordi jeg er så sliten om dagen og har i tillegg mensen så lunta mi er ikke den aller lengste om dagen .Og jeg har lagt på meg litt i det siste og det kommer hun garantert til å kommentere..

Uff ,jeg har mest lyst til å stikke av når de kommer .

Vet ikke helt hva jeg ville med dette innlegget .

Takk for at du leste .

Natta.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La være å vaske da vel, er unødvendig å vaske hvis hun likevel gjør det etter deg. Skaff lås til soverommet deres og andre rom dere vil ha for dere selv. Ikke minst bør du og mannen din snakke om hva som er greit og ikke når hun er hos dere. Snakk med hene og sett grenser. Neste gang tar dere kontrollen og sier om det passer med besøk eller ei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...