Gå til innhold

Noen som kan svare meg? :) Skjevt bekken..

Anbefalte innlegg

Jeg har en skjevhet i bekkenet. Har ikke merket noe til dette før jeg blei gravid. Sliter med mye vondt i korsryggen og "rompebeinet".. Kan ikke sitte/ligge/stå lenge av gangen uten at det er vondt. Vil det si det samme som at jeg har bekkenløsning/låsning?

Noen som har vært borti det som kan svare meg? :)

Fortsetter under...

Jeg har skjevt bekken. Er gravid for tredje gang og det ble ikke påvist før nå. Tidligere har jeg vært mye plaget (i svangerskapene) med dette og kalt det bekkenløsning med låsninger. Har ikke vært plaget utenom graviditeter.

Men jeg klarte ikke føde normalt heller, barna mine skrur seg ikke ned i bekkenet en gang, siden det ikke er plass pga skjevheten.

Jeg tror hormonendringene gjør at vi lettere får bekkenløsning, at plagene kommer tidlig og sterkt. Selv var jeg på krykker i uke 15, men har kastet de nå, etter manuellterapibeehandling.

Diagnose fra lege er iallefall bekkenløsning med gangvansker. Om det er det det er, eller om det er noe annet, det vet jeg ikke. Men symptomene er jo de samme åkke som.

Okei. Da kan det høres ut som du har litt større skjevheter enn meg :/ Håper ikke det er så skjevt at jeg ikke kan føde vanlig, men det vil jo tiden vise.

Jeg er ikke så ille at jeg har problemer med å gå (uke 23), så håper jeg klarer å holde det i sjakk framover også.

Men tusen takk for svar, og ha en strålende helg videre! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...