Drømme Stress ned-mamma Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Huff. Jeg kan ikke helt beskrive det. Men har nå hatt positiv el-test, den i går var knallpositiv, så det er ikke tolkningen min det står på. Super temp-dipp på 0,5 grader.. (som visstnok er et tegn på østrogenrush rett rundt el i følge FertilityFfriend) .....men fy som jeg gruer meg til å ta tempen i morgen.. Klarer ikke å tro at ting skal funke som det skal. Ikke sjangs. Er så bombesikker på at nå holder tempen seg lav en stund. Ergo, ingen el likevel. *SUKK* Det siste halvannet året har vært helt forferdelig på altfor mange måter. Er blitt til en skikkelig pessimist. Jaja! Kl. 7:00 får det stå til! Og håpe på stigning (bekreftet el) !! God natt, jenter! Kryss én finger for meg, da?! (ja, det var det jeg skreiv! ) Takk for tømming av plagsomme tanker!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 30. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2010 Jau...hehe. Den var ikke lav, heldigvis Meeen...ikke så høy som jeg håpa. Så..får vel bare avvvente situasjonen litt til! Hah! Er det noe jeg har blitt flink til, så er det å veeeente...blæh.. Jeg fikk stigning før el-testene slo ut, så jeg er litt usikker på hva det kan bety. Om det betyr noe. (har ekkel følelse av at el-testene har lurt meg..) http://www.fertilityfriend.com/home/278e4d For de som er interessert. Hehe.. Nei, er nok bare å vente noen dager til ja! Men merker jeg har blitt pessimist i løpet av våre prøvermåneder. Skikkelig og! Men, det er vel bare for å beskytte megselv litt. Jaaja. I det hele og det store, så er det ikke så viktig, nuh!
Julie_82 Skrevet 30. april 2010 #5 Skrevet 30. april 2010 Nei, den der var ikke grei å tyde.. o_O Men dippen i går var lavere enn resten da, så det tyder på at det er noe som skjer:) Hos noen tar det noen dager etter el før tempen blir skikkelig høy..
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 30. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 30. april 2010 Ja, det er det jeg håper på nå. Desverre fikk jeg ikke med meg stigningen forrige syklus, trodde jo aldri at jeg skulle få eggløsning da! Hehe. Men akutt ømme bryster er omtrent like sikkert for meg som en blodprøve. Og tempene holdt seg høye og tanta kom nøyaktig når den skulle når jeg gikk etter puppene. Hehe. Jeg gikk på bidronninggeleen noen dager lengre denne pp'en enn forrige, så satser på at det er derfor det er litt "treigt" ute denne gangen. At den hopper godt i morgen også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå