Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Har slanket meg og rumpa mi er blitt helt borte, kjenner at beina gnager seg gjennom huden når jeg sitter på en hard stol. Det som er teit er at magen og lårene fortsatt er for store. Sånn er det å bli eldre gitt...men men, noen som har noen gode øvelser å anbefale bortset fra kjedelige utfalll og knebøy?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 knebøy og markløft er de to øvelsene som tar de store muskelgruppene i rumpe og ben..beklageligvis så er det også disse som gir deg raskest resultat kombinert med utfall.. så enten kan du sutre deg gjennom trening eller sutre videre foran speilet..ditt valg
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #5 Skrevet 30. april 2010 du kan søke dem opp på nett evnt følge linker gjennom iform.no og treningsforum.no..du kan også finne fine animasjoner hvor hele øvelsen blir vist fra start til slutt. Ellers er det aller best å få rettledning på et treningsstudio dersom du er usikker..prøvetime er gratis .Gjøres slike øvelser galt med ekstra vekt kan de i verste fall gjøre mer skade enn godt for ryggen din.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #6 Skrevet 30. april 2010 Trapper!! Trapper, trapper og mere trapper! Det gjør underverker for rumpa!! Spesielt om du har noen poser med tunge matvarer (eller andre tunge ting) Rumpa mi gikk fra flab til fab av å gå mye i trapper i en jobb jeg hadde tidligere...nå er den desverre tilbake til gamle vaner og strutter ikke så godt lengre.. Hva kan jeg si? Hehe. Fikk fast forhold og ble lat
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #7 Skrevet 30. april 2010 Spinning gjør underverker for min bakdel
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #8 Skrevet 30. april 2010 Spinning toner, men bygger ikke muskler på samme måte som vektløftning..og så vidt jeg forstår det på HI så er ikke problemet at hun vil tone/definere, men bygge opp rumpen slik at den harmonerer bedre med resten av kroppen..og i slike tilfeller vil en ikke ha godt nok utbytte av spinning før en er godt i gang med å bygge på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå