Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 bare lurer av ren nysgjerrighet... vasker dere koseklutene til deres små eller lar dere de bli møkkete og fulle av gulp? Hører så mange si at de ikke vil vaske de fordi da mister de lukta... og jeg synes det høres så guffent og uhygienisk ut.
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Uff, her vaskes kosekaninen en gang i uka + vis den har blitt gulpet å eller lignende. Hun er straks fem mnd og er totalt avhengig kaninen sin. Og vet du, hun reagerer ikke på at den er nyvasket. Legger den like godt til ansiktet. Kall meg gjerne hysterisk, men det verste jeg vet er møkkete og illeluktene klær. Og slikt lukter fort surt, da de putter det i munnen osv.. Ja her vaskes det og det kommer jeg til og fortsette med. Tror foreldrene lager den greia, ikke ungen. Er hva de blir vant til er min mening.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Takk... akkurat det jeg mener også. For jeg og vasker kluten til babyen ofte, og det er ingen reaksjon på at det lukter nyvasket av den... Synes det er så guffent når jeg ser 3 år ganle unger som går rundt med en smittebombe av en klut som aldri er vasket... full av tiss, snørr, gulp og slim... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå