Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Det blir nemlig jeg, å dette setter en skikkelig stopper for den lille motivasjonen jeg har. Jeg er i veldig dårlig form siden jeg ikke har trent etter jeg fikk barn for to år siden. Nå har jeg kastet meg på 30 days shred, og prøvde den for første gang i dag. For det første klarte jeg ikke mer enn 15 min før jeg måtte gi meg, for det andre ble jeg skikkelig kvalm og uvel. Men slik er det om jeg er ute å går tur eller andre ting. Hva kommer dette av? Jeg er ikke spesielt overvektig heller, har bare en mage jeg vil bli kvitt.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 KVALM av å trene skulle det stå i overskriften.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Jeg er i generelt god form. Alltid vært en treningsperson. Men så har det vært perioder hvor jeg har hatt lange treningsopphold. Som for eksempel etter at jeg hadde vært gravid. Jeg trente på spinningsykkel og jeg ble utrolig kvalm etterpå, etterfulgt av hodepine. Dette er litt typisk om jeg er i dårlig form, og starter litt for hardt ut. Jeg vet ikke hva du trente, men kan det være at du startet litt for hardt? hadde for høy puls i forhold til hva kroppen har kjent på en stund?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå