Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Jeg spilte farkle med en i dag, og han skreiv masse til meg om hvor fint bilde jeg hadde på profilen min, hvor gammel jeg var osv. enda han va gift selv. Jeg tenkte jeg bare skulle spille ferdig og thats it. Plutseligg sender han venneforespørsel til meg og skriver: You don't have to. but i will wait lol. Jeg syns det va ekkelt, så jeg ignorerte han. Det jeg lurer på er, kan han finne ut hvem jeg er, finne adressen min osv. så lenge den ikke står på facebook eller i tlf. katalogen? jeg liker ikke slikt.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 kommer an på hvor mye informasjon det ligger ute om deg på facebook det... har du profilen din så åpen og i tillegg har et litt sjeldent navn så kan han finne ut det.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Dersom han hadde en mulighet til å se ditt fulle navn når dere spilte så kan han søke deg opp, men dersom du spiller med nick så kan han ikke finne det ut. Kjenner ikke til spillet på face, så vet ikke hvordan det fungerer.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 Jeg har ingen info om meg og min adresse og tlf.nr på profilen. Kun navnet mitt.....jeg visste ikke at det va blitt noe nytt på farkle at man kunne trykke på bilde og fikk opp profilen til den man spiller med. syns det e dårlig. syns det skulle vært valgfritt.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #6 Skrevet 30. april 2010 Slvsagt kan han finne adr og nr til deg hvis han vet hele navnet ditt. Det er jo bare å søke på gulesider
mamma til to blånisser :) Skrevet 30. april 2010 #7 Skrevet 30. april 2010 Jeg står ikke oppført i gule sider, dessuten så er det kallenavnet mitt jeg bruker på facebook, ikke mitt egentlige navn. Jeg står ikke oppført i 1881 heller....men e det andre steder?
mamma til to blånisser :) Skrevet 30. april 2010 #8 Skrevet 30. april 2010 Jeg er ikke HI , jeg er en annen facebook bruker som lurer på det samme
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #9 Skrevet 30. april 2010 Jeg bruker åsså ett kallenavn på facebook, ikke mitt rette navn. Står heller ikke i gulesider, 1881 osv. finner ikke meg selv når jeg søker på nettet...... hvilke søkesider finnes? Jeg tenker slik, ska man tenke slik at andre ska finne ens adresse, så kan man jo ikke være på facebook i det hele tatt....hvem som helst kan jo leite opp navnet ditt, og ettehvert adrssen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå