Gå til innhold

mountain buggy tvillingvgon selges

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heisann

du kan ha hardbag på en side og sittedel på en andre. Man tar bare bort den ene sittedelen. Det er separate sittedeler, men felles kalesjer.Når du bruker hardbagen så har jo den egen kalesje og da bruker det andre barnet den andre kalesjen,. Fungerer veldig fint. Det er kun på 2010 modellene det er separate kalsesjer.

Vogna ser veldig fin ut, røykfritt og ikke husdyr. alltid vært oppbevart inne,

Ryggen kan legges helt flat og håndtaket kan reguleres.

Det var litt dyrt synst jeg. Kan jo få en splitter ny vogn på kiddies.no el noe sånt for rett over 7 tusen tror jeg det var? noe sånt.. 4000 inkludert hardbagen hadde jeg vært villig til å betale..

Men jeg skjønner ikke hvordan den en kan bruke kalesjen over sportsdelen. Blir ikke den altfor stor da?! Skjønner fortsatt ikke det der jeg;)..

Annonse

Den modellen på kids and care er en 2008 modell. Vogna har ikke regulerbart håndtak og ryggen kan heller ikke legges flatt.

Så derfor synes ikke jeg 5000 er dyrt, går ikke lenger ned i pris. Har ikke hast med å selge den.

Bare se på finn , tror faktisk denne vogna er rimeligst av alle.

Man må også kjøpe bumperbar i tillegg på 2008 modellene. Ser forresten ikke det tilbudet lenger på kids and care. Nå selger de 2010 modellene og den koster 8999 uten bag til. Og da må man kjøpe regntrekk iu tillegg. Så tror ikke sommerfugl4 sin pris er urimelig i det hele tatt

En liten korreksjon på dette. Jeg mailet Kidsandcare og de gav skriftlig tilbakemelding på at det er regulerbart styre. Dette står det også i informasjonen. De har bilde av 2009 (?) modellen slik jeg har forstått det, men de skriver jo selv at den leveres med justerbart styre, dobbel bumperbar og regntrekk.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...