Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 har hatt tannverk di siste 2 dagene, å har tatt 1g. paracet før jeg ska spise så det ikke ska være så vondt/ubehagelig. er gravid i uke 24, kan dette være farlig for babyen?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Paracet er greit å ta i ny og ne. Men blir bruken langvarig ville jeg tatt en tur til tannlegen i stedet for.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 va vil du si er langvarig? er det greit å buke paracet i 1 uke feks?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 ikke farlig i det hele tatt, jeg tok mye paracet pga hodepine de første 7 mnd av svangerskapet. har fått en sunn og frisk baby.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 Paract går ikke over til foster. Du kan spise alle smertestillende som det står paracetamol på
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #6 Skrevet 29. april 2010 åååå, tusen takk for svar alle sammen då kan jeg gå å legge meg uten dårlig samvittighet var bare så redd for at dette skulle få dårlig innvirkning på den lille ønsket jo ikke å ta paracet vist det var skadelig for småen... har hatt vondt i den tanna før, å det gikk over, kom ikke til bake før nå (2år etter) har sånn tannlege skrekk, tar heller litt paracet til det går over av seg selv vet det er litt teit, men sånn er det... fikk også høre at man ikke fikk bedøvelse hos tannlege når man gikk gravid, stemmer dette? då tørr jeg i allefall ikke gå dit...
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #7 Skrevet 29. april 2010 23 28 her jeg måtte trekke en tann i uke 14. fikk bedøvelse da.. tok til og med røngten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå