Gå til innhold

Belte over eller under??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere belte over eller under magen?? Ikke bilbelte, altså...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

begge deler? Det kommer an på blusen/tunikaen/toppen.. foretrekker forsovet over, men ser at det begynner å bli liten plass til bredere belter uten at det lager en unaturlig "klemming" av puppene oppover som ikke ser fint ut..så smalere belter både oppe og nede ;)

Skrevet

Belte??? He he he.

Hadde på meg en kjole her om dagen. Da knytte jeg et skjerf over magen/under puppene. Fikk mange hyggelige kommentarer om fint antrekk den dagen. Men stort sett bruker jeg ikke belte nå... Hva skal vi med det til?

Skrevet

Bruker mest over, men synes det kommer an på antrekket.

OG hvor stor magen er. Kan være fint å ha beltet under når magen er vedig stor, men for min del er magen såpass liten (straks 30 uker) at det ser best ut med beltet over :-)

Har jeg det under kan jeg se mer tjukk enn gravid ut, hehe

Hva vi skal med belte? Hmmm, det som man vanligvis bruker belte til ;-)

Skape fasong. For min del er det for å ikke se ut som en sekk selv om jeg er gravid.

Er slank og ikke kjempehøy, og har magen midt på (der ikke gravid ut bakfra), og på meg er det rett og slett penest med klær som understreker gravidmagen.

Skrevet

Over magen:) Nå er magen så langt nede, så det hadde sett rart ut å hatt belte under:P Har ett smalt med sløyfe og knapper bak fra HM som er FAVORITTEN!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...