Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Hun er gammel, 70 +! Forteller meg hele tiden at jeg ikke kler ungen godt nok, at barnet ikke har det varmt nok på soverommet.Det er slik at jeg har lest og hørt at man skal ha rundt 17 18 grader på rommet barnet skal sove. Og at man heller skal ha litt for lite enn for mye klær på barnet. Det sa helsesøster til meg. Og jeg velger å følge de rådene jeg får av mennesker med utdannelse og ikke gamle trangsynte svigermor. Hun driver å maser om at jeg må kle meg bedre.. jeg er ikke en frysen person, så jeg kler meg lett. Hun Himler med øynene og lurer på hva i all verden vi tenker med når vi skal gi babyen tran fra h*n er 4 uker. Hun nærmest kjefter på meg når babyen skriker, for hun tror det er mat h*n vil ha, jeg vet at det er kos. Orker ikke ha besøk eller besøke svigers mer. Blir deprimert. Hun ler av oss når vi sier at vi ikke vil gi babyen søtsaker før h*n skjønner hva det er. At vi rett og slett vil vente så lenge som mulig. Hun blander seg for mye inn, huff. Måtte bare få ut litt frustrasjon! Likte henne veldig godt før jeg ble gravid. Men nå er hun en heks.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Hun gjør det helt sikkert i beste mening. Forsøk heller å se det positive i det at hun faktisk engasjerer seg, selv om jeg forstår at det kan være irriterende til tider. Men jeg tror ALLE besteforeldre har snev av dette, så det er bare å bite tennene sammen og telle til ti... Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Jeg hadde nok fått mannen til å ta en prat med henne. Jeg har selv en mor som ikke helt har skjønt at det er maange år siden hun selv hadde baby, og jeg holder på å bli sprø. Det eneste som hjelper er å sette ned foten og være bestemt på at DU er mor, DU bestemmer, og DU vet hva som er best for ditt barn. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå