Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 ut av det blå...og jeg er IKKE et ludder..kjenner det bobler i hele kroppen av forbannelse..
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 hvorfor er han sint på deg? hadde det vært uten grunn ville jeg skjelt han ut! Bett han dra til helvete ut og tenke over hva han har sagt! UAKSEPTABELT!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Har blitt kalt både hore, ludder, fiskefitte mange ganger når han er sint. Har egentlig bestemt meg for å dra på dagen dersom han sier det igjen. Utrolig respektløst.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 Da hadde jeg bare ledd. Et slikt utsagn faller på sin egen urimlighet.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 fy f##n, da hadde jeg gitt han en på trynet! det er det kvalmeste du kan kalle en dame.. Samme fanken hvor sint han er, burde han teipe igjen den store kjeften! *bobbler i forbandelse, på dine vegne*
Cat.68 Skrevet 29. april 2010 #6 Skrevet 29. april 2010 da hadde jeg sagt at han kunne sagt opp jobben som hallikk.....
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #8 Skrevet 29. april 2010 been there.. men jeg ble slått også.. såååååå en dag var det nok. etter 4 år. DA var det nok
Miss Honey Skrevet 29. april 2010 #9 Skrevet 29. april 2010 Så lenge han ikke er sint fordi du har vært utro, er det UAKSEPTABELT å kalle deg ludder.
Miss Honey Skrevet 29. april 2010 #10 Skrevet 29. april 2010 svarte visst ikke på hva jeg hadde gjort.. Jeg hadde sagt noe som jeg visste var sårende tilbake. for eksempel hvis han har komplekser for nesen sin hadde jeg sagt den var stor og ekkel (hahaha)
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #11 Skrevet 29. april 2010 Tror kanskje jeg bare hadde begynt å le. Det er så utenkelig at han kunne sagt noe sånt til meg fordi han var sint. Han kaller meg ofte et ludder når vi har sex da, men det er fordi han vet at det tenner meg;) Liker å være litt slutty i senga, siden jeg er så prippen til hverdags;)
Gjest Skrevet 29. april 2010 #12 Skrevet 29. april 2010 Da hadde jeg kalt ham en impotent, stinkende idiot. Han vil tydeligvis bare at dere slenge usaklig dritt uten å komme nærmere noen løsning å det som utløste krangelen, og vet ikke med deg, men jeg er hvertfall tilbøyelig til å la meg rive med....
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 29. april 2010 #13 Skrevet 29. april 2010 Vet ikke helt, men, nå er jeg et ludder da. Han også.. så
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #14 Skrevet 29. april 2010 for å si det sånn...lillegutt vil ikke sove:( jeg sitter oppe med skolearbeid. jeg tok gutten og hadde han ut i senga til mannen min...og der hadde jeg glemt smukken, slik at han måtte stå opp..han tok deretter å kasta en smukk på meg og kalte meg et jævla ludder faktisk..glemte å si det i inlegget.. jeg ble sint og kvalm..
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #15 Skrevet 29. april 2010 Jeg hadde ikke funnet meg i å bli snakket til på den måten. Om forholdet hadde skrantet litt fra før, kunne dette ha vært dråpen. Hvis forholdet hadde vært OK, hadde det gått inn på minuskontoen, og så hadde jeg gitt beskjed om at NESTE gang han sa noe slikt igjen, ville forholdet ta slutt. Og så hadde jeg fulgt opp det, faktisk. Det at han sier slikt foran barnet, er enda mer skremmende. Om barnet er lite nå, er det ikke lenge før det kommer til å bli stort nok til å forstå. Sikkert mange som kommer til å si at man hadde latt dette passere, men for meg er tillit og respekt meget viktige pilarer i et forhold, og dette er for meg totalt respektløst. Lykke til videre!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #16 Skrevet 29. april 2010 Det er så jævlig respektløst å si slikt... Tror faen meg at jeg hadde svart tilbake: " ja med det utstyret du har så må man jo få seg noe et annet sted, vurdert å ta en dna test kanskje for å sjekke om ungen er din?" Men da lager du vel hvertfall krig... Husker jeg ble kalt det av psykopat eksen min... Ja Donald, mulig jeg er det... (og for de som ikke skjønte det, Donald har ikke tiss)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå