b_a_b_y_ Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Det er jo de vanlige gullsmed-tingene, men har fått spm om det er noe annet vi ønsker oss. Jeg vil gjerne ha noe annet enn kun fra gullsmed, men klarer ikke å komme på noen ting. Min første sønn fikk en kurvstol, en babyalbum og en "fantastisk vitenskap"bok. Det er en gutt som skal døpes denne gangen også. Forslag?
Løvemor77 Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Vi fikk mange fine barnebøker, også hele serier, som de kan ha glede av gjennom oppveksten. Ellers fikk vi bamser, barneservise, barnebestikk og "smykkeskrin" til melketenner. (Men det er vel typisk gullsmed-ting) Og et lite eller stort bidrag til podens sparekonto er jo aldri feil.
Sjokolademonster Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Kan jo önske seg utstyr? Bäresele feks? Ellers er det fint med den bokserien som heter "den store... feks godnatthistorieboken". àrgangsvin? produsert det äret barnet er födt, og sä skal den lagres til barnet blir feks 18 eller 20 är? Aksjer eller penger pä konto sengesett, klär, fotoalbum, barnets förste bok osv..
MK73 Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 Kunst. Vi har gitt begge fadderbarna våre et bilde. Finnes mange fine trykk f.eks som passer for barn og funker fint også i tenårene og når man blir voksen.
~~ElleMelle~~ Skrevet 1. mai 2010 #5 Skrevet 1. mai 2010 Vi har en gutt og ønsket oss ikke mye gullsmed-ting til han. Fikk mye praktisk som vi hadde bruk for, og annet fint å ha opp gjennom barndommen. Her er noe av det jeg husker: -cd- og boksamlinger med klassikere som "store norske ...", Egner ol. -servise -tripptrapp-stol -dunpose -redningsvest -ulldress -penger
M♥H♥A Skrevet 1. mai 2010 #6 Skrevet 1. mai 2010 Vi har undersøkt det med årgangsvin og hvis du skal kjøpe en vin som skal lagres i så mange år så må man ha en vinkjeller eller et vinskap ellers modnes vinen for fort og vil være ødelagt om 18 år. Andre tips: Barnepledd fra Rørospledd. De er kjempfine og tåler å bli brukt mye. Liten Berganssekk. Barneservise (f.eks med Egnermotiv)
power puff Skrevet 1. mai 2010 #7 Skrevet 1. mai 2010 Dette ønsker vi oss til gutten vår: sykkeltralle pulk liten bergan sekk (perfekt til barnehagen) astrid lindgren samleeske med alle hennes filmer på dvd penger treleker eventyrbøker og sangbøker fotoalbum slipsnål til barn barneservise
Måånestråle Skrevet 1. mai 2010 #8 Skrevet 1. mai 2010 Vi fikk masse fine smykker o.l. til jenta vår, og har ellers fått fine og nyttige ting som jeg kan tipse om: - tripptrapp-stol - rørospledd - barnebestikk (sølv blir gjerne ikke brukt SÅ mye, så gjerne i stål) - sangbøker og eventyrbøker og penger, selvsagt..
b_a_b_y_ Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #9 Skrevet 4. mai 2010 Oi, her kom det masse supre tips! Tar gjerne mot flere også! Tusen takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå