Gå til innhold

Går rundt og er svimmel og har mye hodepine...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først så har jeg vært hos lege, blodprøver var fine.

Men de siste to ukene nå har jeg hatt migrene annen hver dag. Jeg har kun hatt migrene når jeg har vært gravid før. Og nå vet jeg 100% sikkert at jeg ikke er gravid.

Jeg får migrene sånn at jeg mister synet, og får problemet med å prate og jeg blir nummen på hele halve siden av kroppen. Hodepinen går over når jeg har sovet litt.

Jeg har også gått rundt å følt meg svimmel i 2 uker også. Også begynner en jo å engste seg for hjernesvulst...

I sta da jeg støvsugde fikk jeg skikkelig syns tap på ene øyet Jeg så helt sjevt. Akkurat som at ene linsen datt ut og jeg så dårlig på et øye. (Linsen satt på, det sjekket jeg)

Jeg følte meg så rar og satt bare på gulvet.

Vet ikke hvor jeg vil med innlegget, men måtte bare få ut litt.

Hva kan forårsake svimmelhet bla? Og hva burde jeg be legen sjekke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han sjekket om du er hypokonder?

Skrevet

Høres ut som en form for migrene. Noen får veldig kraftige anfall og hvis du går rundt og tror du har hjernesvults hjelper det ikke akkurat på stress og det kan være grunnen til at du får det oftere.

Jeg har så kraftig migrene at jeg ville heller valgt smertene jeg hadde under fødselen enn de anfallene

Skrevet

Drikke og spise godt, unngå sukker og kunstig søtningsstoff og koffein. Hvil og sov nok og kutt ut det som stresser og bekymrer deg. Hvis det ikke hjelper etter en ukes tid bestiller du ny time hos legen. Hva slags prøver har han tatt?

Skrevet

Min mor hadde det sånn i noen mnd før hun fikk hjerneblødning. Ikke for å skremme deg, men få deg en grundig sjekk av hodet ditt- røntgen, mr, kontrastvæske eller hvasomhelst-, og ikke bare blodprøver. Om ikke annet , så for å få sjelefred.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...