Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Var hos kiropraktor med poden på tirsdag, og de sa at han enten kunne bli veldig rolig eller mer urolig i etterkant av første behandling, og med min flaks ble han selvfølgelig mer urolig. Men hvor lenge vil det være sånn? Fram til neste behandling? Huff, håper ikke det, for det er ikke før i neste uke. Nå sover han urolig også på dagtid, og trives ikke i vogn/bilsete/bæresele, der han før alltid sovnet/ble stille. Nå er jeg redd for at han ikke kommer til å bli bedre, det er kanskje en grunn til at kiropraktikk ikke er "godkjent" av legene?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 kiropraktikk ikke godkjent av legene?? Hvor får du det fra??
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 "Ikke godkjent del av det offentlige helsevesenet" da?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #5 Skrevet 30. april 2010 Kiropraktikk er da en godkjente utdanning i Norge. Det er en fullt godkjent behandlingform også, og det gir refusjon fra folketrygden (dog ikke like mye som til fysioterapauter) Skjønner ikke hav du mener med ikke godkjent...
storm i et vannglass Skrevet 30. april 2010 #6 Skrevet 30. april 2010 Etter behandling hos kiropraktor kan det være litt ømt, spørs hva han har gjort. går seg sikkert til. Hvis ikke ville jeg tatt en tlf og hørt om det var mulighet for en ny sjekk tidligere.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #7 Skrevet 30. april 2010 Skjønner ikke hvorfor du ikke kan svare på spørsmålet, heller... Jeg trodde det ikke ga refusjon fra folketrygden, det får jeg i alle fall ikke hos de vi går til. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå