Gå til innhold

Ønsker en ekstra UL for å sjekke det medisinske; hvem er best? (oslo)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk påvist at fosteret hadde en liten fortykning i hjerteveggen, og fikk høre at dette er helt normalt og ikke noe farlig. Meeeen ønsker likevel en 2.opinion, så hvor bør jeg dra for å få sjekket dette? Ønsker også å få vite kjønnet, men det er vel de fleste gode på.. Oslo-området.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dr. Trolle (!) på Majorstuaklinikken er en meget rutinert mann, så han kan jeg nå anbefale, uten at jeg kjenner så veldig mange andre.

Skrevet

har vært mange steder etter hvert..

Dr. Farnes hos Dybwad gynekologene er veldig flink - men usikker på om man får time der uten henvisning.

Volvat er helt ok, Oslo city er helt ok, sinsenklinikken er helt ok

Jordmor Mille hos Familieklinikken er helt fantastisk. :) hun tar seg god tid.. ser og titter nøye.,. forklarer alt så detaljert du trenger. 1200,- og du får med masse bilder!!

Skrevet

Men jordmor Mille er JORDMOR og har ingen kompetanse innen fosterdiagnostikk, så det er iallefall waste of money!

Du må selvsagt til en LEGE.

Skrevet

Ja, jeg tenker også at leger kanskje er best på slikt, og dr Trolle på majorstuaklinikken var jeg hos i uke 12, så kanskje jeg bare skal dra dit igjen? Synes ikke at han kunne si så mye i uke 12 egentlig da, men det var kanskje for tidlig?

HI

Skrevet

Han er i allefall meget godt anerkjent i fagmiljøet, både som gynekolog og innen fosterdiagnostikk.

Men det kan ikke være så lenge til du skal på ordinær ultralyd?

Skrevet

Det var på ordinær UL at jeg fikk vite om denne klumpen, for to uker siden...Syntes Trolle virka som en stødig og flink fyr sist, men utstyret var kanskje ikke det beste? Litt uklare, små bilder..

Skrevet

De har helt OK utstyr der - og Dr Trolle ser nok det han skal se :-)

Jeg har vært på MANGE ultralyder på poliklinikken på Riksen, og Majorstuaklinikken har ikke noe dårligere utstyr enn de (bortsett fra på spesialavdelingen for Fosterdiagnostikk; der har de jo utstyr til flere millioner kr - men det trengs nok ikke i ditt tilfelle) :-)

Skrevet

jeg var på oslo city legesenter... og han legen som tar UL der går jo for å være en av nord europas beste innenfor fosterdiagnostikk... så jeg hadde reist dit.

Skrevet

Ok, han må sjekkes ut! Takk for svar!

Skrevet

Molnar, Oslo City Legesenter.

Han er ikke spesielt trivelig, men faglig anerkjent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...