Gå til innhold

jeg har en tarantell i buksa :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høygravid som jeg er, og utav stand til å klare å barbere meg med høvel, siden musen min er hovven og greier, så pleier jeg å bruke maskin! Men den har begynt å lugge så jævli! Så har ikke fått barbert meg der nede på en stund! og igår var det nok! så jeg begynte hvertfall å stusse med sakt igår, helt til jeg klarte å klippe meg selv! Så det ble ganske ugjevnt, for venter på lønning no til å kjøpe ny maskin!!!!

Men min mann måtte leke min gynekolog igår, for jeg kjente en hard klump under huden på den ene leppen der nede og han måtte sjekke! Og da sier han til meg!!!!

" ikke for å være stygg eller noe, men fitten din ser ut som en hårete TARANTELL!!" Så lo han godt!

jeg ble selvfølgelig kjempe flau og lukket igjen beina mine og la meg godt under dynen og furtet.. Han trodde jeg tullet!

Men idag, så har jeg tenkt mye på det, og det gikk ganske inn på meg! ble litt lei meg og sa det til han, og han bare lo det vekk.. jeg sa jeg var skikkelig flau over det og det gikk inn på meg! Da ble han helt paff og sa at han ikke mente det!

Men likevel.. syns det var dumt :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha! Tåler du ikke en spøk du? Jeg syntes den var morsom:-)!!

Gjest sug lut
Skrevet

Eneste morsomme innlegget hittil i kveld! :D

Skrevet

jeg hadde faktisk akkurat sagt til han at jeg ikke følte meg noe tess, så kom den komentaren.. følte meg så ekkel der jeg låg! Pyton å være høygravid og få den kommentaren.. Edderkopper er det ekleste og styggeste jeg vet! hadde han sagt kaktus eller noe.. hehe..

Skrevet

Du er hormonell og følsom i disse tider vettu:-) Bare vent noen mnder så kommer du til å le selv.

Musa er virkelig ikke fin på slutten av graviditeten, så forstår at han ikke kalte den en nyutsprunget rose;)

Hihi:-)

Skrevet

I know! Men likevel ;) hehe..

Skrevet

Hvorfor i alle dager skulle ikke musa være fin på slutten av graviditeten, PAVEEL?:P Da jeg gikk gravid, så dusja jeg som vanlig, og barberte meg hver gang jeg dusja. Kunne aldri ha tenkt meg å vist meg for noen, med ubarbert fitte.. Noe hæsligere finnes ikke så.. Hehe

Gjest Persille☠Kadalma
Skrevet

Hahaha! Jeg hadde en tarantella da jeg var liten ;-))

Skrevet

Jeg har en tarantell. En ordentlig en altså. Chillensk redlegg. Stakkar, syns ikke den ser ut som ei spreng gravid fitte:-p

Skrevet

Jeg så likedan ut, fikk helt sjokk da jeg sjekket i speilet, men etter en runde med cenesten roet hevelsene seg litt, og med stort speil speil og bra høvel, fikk jeg fjerne det!! Eller er jeg så vant til høvel at det går heeløt fint i blline også! Jeg har også en sånn rar kul på den ene siden, lurer på hva det er ...

Skrevet

Oki, jeg har ikke sett alle musene i verden så det er feil å si at alle blir opphovnet (for det er det jeg mente, ikke om barbert el ei), men jeg var veldig hoven på slutten, og det er langt i fra vakkert.

Og generellt så barberer jeg meg ikke helt naken der nede nei.

Bikinilinja og stuss får holde.

Gjorde det da jeg var skikkelig ung, er 29 nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...