Gå til innhold

Jeg ELSKER gode, fantastiske, profesjonelle Nav!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til nå (kort tid, men like fullt) har de alltid betalt i tide.

De har alltid vært høflige mot meg.

I går var jeg innom for å gi en beskjed om noe, de takket for at jeg ga beskjed og dessuten venta jeg i køen i under 10 sekunder.

De har forklart ting for meg på en rolig måte som gjør at jeg forstår, og om det er noe jeg ikke forstår har de forklart igjen på en litt annen måte.

Eneste negative jeg kan si er at noen av dem snakket uten å vite MEN jeg ble sendt videre og fikk da all informasjonen.

Nei, dette er ikke en smule ironisk engang.

Jeg skjønner og begriper ikke hvorfor alle i Norge hater Nav.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg aldri hatt noe med NAV å gjøre, men man trenger vel ikke dele atomer på fritida eller ha førstehåndserfaring for å skjønne at dette avhenger fullstendig av hvilken saksbehandler du møter på, og det er sikkert også ulike "kulturer" på kundebehandling fra kontor til kontor.

Men flott for deg at du har fått god hjelp da! Men det blir litt som å si at du ikke fatter at noen kan klage på legen sin, for legen din er bare SÅ fantastisk..

Skrevet

Nei det blir ikke litt som det i det hele tatt. Jeg har vel snakka med *telle* ca. 10 forskjellige til nå, minst.

Jeg tror at de som klager er folk uten nok atomer til å kunne styre en husholdning, og derfor går på en smell hver gang betalingen for å ikke gjøre noe kommer noen dager for sent.

Skrevet

NAV er vel opp til hver enkelt å bedømme...Noen har det lett,andre hater dem.

Jeg gikk gravid 1 gangen å ALT gikk på skinner med NAV,lønn,arbeidsgiver og papirarbeid.

Nå har jeg en datter på 13 dager å har siden DESEMBER slitt med NAV lokalt,NAV Forvaltning(sykepenger,foreldrepenger og sentralbordet generelt).

Skjemaer som har blitt sendt fra min arbeidsgiver 3-6 ganger uten å ha kommet frem til NAV(både via faks,mail og post).

Jeg har ikke gjort annet enn å ringe dem,oppsøke kontoret som har åpningstider fra 10-2,mailet dem å truet med rettsak og avisinnlegg før ting NÅ endelig har begyndt å ordne seg.

Min arbeidsgiver har blitt kalt en JÆVLA IDIOT av mitt lokale NAV-kontor for noe som NAV hadde gjort feil.

Jeg har ordet ALT hittil med skjemaer,telefonsamtaler og brev som skulle gått direkte fra min jobb til NAV.

Jeg har tatt til tårene flere ganger å jeg må i tillegg klare en hverdag med 2 barn og en mann som jobber.

Jeg har snakket med x-antall personer på sentralbordet,blitt satt over å de bare legger på.

Kontorene her jeg bor har åpent fra 10-14.00 å man får ALDRI den hjelpen man trenger men kun noen som sitter å ser ut som et spørsmålstegn å som bare kan si: NEI,jeg vet ikke!!

Men det er kjempebra du har en god opplevelse med NAV...det betyr bare at noen her i verden gjør jobben sin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...