Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Har selv hatt en Simo duo til snuppa,bruker sportsdelen hjemme til og sove i,men har også en Tfk vogn. Har fått ett tilbud om å selge duoen for 4500kr. Men,er litt i tvil,liker egentlig og ha snuppa mot meg i vognen ennå. Finnes jo nesten ingen 3hjulinger som er vendbare begge veier. Hvilken vogn har du?? Fornøyd??
Mammaen til Annabel <3 Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Nå er snuppa 8mnd da, men jeg kommer til å ha samme vognen når hun blir 10mnd også. Vi har Mountain Buggy Urban Jungel og er stort sett veldig fornøyd med den. Eneste er at jeg savner at jeg ikke kan ha henne vendt mot meg og så er den veldig baktung. Men den er jo så utrolig lett å trille. Og snuppa synes det er veldig kjekt å kunne følge med på alt som skjer foran henne. Ville ikke byttet den mot en med fire hjul hvertfall. En i barselgruppen har en 3hjuling som kan vendes begge veier. Hun er superfornøyd med den, men jeg vet ikke hvilken det er.
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 29. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2010 Snuppa mi er forøverig 10mnd. Vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre.... Mulig jeg er litt nostalgisk også..Selge den første vognen til snuppa liksom..Hihi
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 VI har TFK. Og ja, det er dumt at man ikke kan ha babyen vendt mot seg i den, men man blir vant til det Er jo en del ting som irriterer meg med den...bl.a at ryggen er så tungvint å få opp og ned med disse glidelåsene. Ikke særlig praktisk tenkt av de som har laget vogna nei. Men er lett å trille og tassen ser ut til å trives i den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå