Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 babyen min på 3 mnd har ikke spist siden kl. halv 2 i formiddag. Nå er kl. over 10 på kvelden! hun har vært slik i flere dager nå, at hun kun spiser ca 3 ganger på ett døgn, ellers har hun spist ca hver 3. time.. Ikke har hun feber eller noe heller.. Er dette normalt?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Høres merkelig ut - hadde tatt kontakt med helsestasjonen, veid barnet for å sjekke vektøkning, samt tatt en samtale med helsesøster.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Huff, hadde håpet på et svar som sa at det var flere som opplevde det slikt, og at det er normalt:-s ingen som har hatt det slik??
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 uansett hva du får av svar her inne, ta det opp på helsestasjonen du. Min ville bare spise hele tiden så jeg var bekymra for det og jeg.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 husker jeg har hatt det sånn selv et par ganger, men det har alltid gått fint. plutselig merker hun at hun er sulten likevel. kan hende hun bare har vondt i magen
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #6 Skrevet 29. april 2010 Nå er klokka halv 11! og hun har ennå ikke spist! har begynt å skrive ned måltidene og tidspunkt for å holde nøye øye med dette. På et døgn, spiser hun ca 4 ganger. Eller, det er det hun har gjort de siste dagene.. Hun har begynt å spise ca 150ml pr måltid nå. Men, likevel.. Er ikke lenge siden jeg var hos HS med henne. er vel litt over ei uke, og da var alt fint.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #7 Skrevet 29. april 2010 22.34 her.. huser spesielt en gang i 4 mnd alder da hun ikke spiste noen ting på nesten et døgn! jeg ammet, men hver gang jeg la henne til ville hun ikke ha. prøvde flaske også... men hun var helt fin i formen ellers, og gråt ikke, var blid og fornøyd. og jeg fortsatte å prøve.. tenkte også at "i morgen må jeg ta kontakt med helsesøster" plutselig gråt hun og var sulten.. og så var alt fint igjen
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #8 Skrevet 29. april 2010 Pass på at du får i henne litt vann i hjvertfall, slik at de ikke tørster de små. 3 mnd er lite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå