shewolf og 2 valper Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Da har jeg prøvd bunaden igjen, for det er konfirmasjon til helga. Bare en mnd siden sist jeg prøvde den på, og da passet den med god margin. Men magen har visst vokst mer enn jeg har trodd. Hva annet kan man gå med i en konfirmasjon da?? Har en svart bukse og blazer, som jeg kan friske opp med en bluse i en eller annen farge. Men er dette for traust og kjedelig??
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Eg ska trø meg inn i ein svarte kjole med et elle aent tillbehør,har isje bestemt meg..handle isje nye fin kler te den anledningen så fødeklar så eg e:) Rekne me at folk forstår det:)
Mammatiltoskatter* spire 2016 Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 Jeg fant en svart kjole med blonder utenpå på Cubus. Den var fin på=) Men det er verre med sko. Jeg kan ikke ha sko med hæler siden jeg har bekkenløsning, så å finne noen fine passende sko er en utfordring gitt. Jeg har nesten gitt opp :S
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 masse fine kjoleting i butikkene nå... som passer til oss gravide.. Jeg fant to.. kjøpte begge, klarte ikke bestemme meg... :-) .. ikke gravidkjole, så jeg kan bruke de etterpå også Ballerina sko fra HM ... billig og greit... eller sparkjøp.. putt i... ingen hæl.. bra for bekkenløsning og tunge mager :-D Goo fornøyelse !!!!!!!!!!
gullegget Skrevet 1. mai 2010 #5 Skrevet 1. mai 2010 Tro det eller ei, men hæler er bra for bekkeløsning. Fikk beskjed av fysioterapauten når jeg gikk med andre mann om å ha litt hæl på skoene. Man får litt mere "vugging" på hoftene, enn den ellers stive gangen. Prøv:)
*Lissi* Skrevet 1. mai 2010 #6 Skrevet 1. mai 2010 Her bllir det bunad i morgen. Er kun 9 uker på vei. Nummer 5 i rekken, og merker magen kommer fortere og fortere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå