Gå til innhold

Lekegrind.. Hvilken skal man kjøpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har absolutt ikke peiling!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må du ha det?synes det er litt fengselsaktig jeg...

Skrevet

Egentlig er jeg enig i at det er litt fengselsaktig.. Men det hadde vært greit sånn at jeg bl.a kommer meg på do uten å måtte ta henne med meg. HI

Skrevet

Park-a-kid er suverent bra synes jeg. Den er stilren og pen, praktisk og enkel å stable bort når den ikke skal brukes på en stund. Den består av seks elementer som settes sammen til en sekskant. Du kan også sette den sammen til et rektangel og bruke den som reiseseng ;-) Da passer 60*120 madrassen rett nedi. Når du ikke trenger den som lekegrind lenger kan du bruke den som beskytter foran peis/ovn eller annet du trenger å stenge ute. Det følger med veggfester til dette. Den er uslitelig! Vi har hatt vår i sju år og den ser ikke brukt ut. Har blitt lånt bort til mange venner når vi ikke har trengt den.

http://www.babyshop.no/wsp/babyshop/frontend.cgi?func=frontend.show&func_id=11601&template=product_info

let på finn.no etter brukte, ser de av og til der :-)

Skrevet

hvor gammel er hun da? er hun all over så er det sikkert greit å sette henne en plass,men er hun rolig så er det vel bare å gå ifra henne en stakket stund..?

hilsen anonym over

Skrevet

Kan ikke leve uten, hatt barn som har reist seg fra de var 6 mnd og krabbet like tidlig, hadde ikke hatt pust igjen hvis jeg ikke kunne satt de fra meg der innimellom. Da er jeg helt trygg på at det ikke er farlig for de og. Ungene skal jo bare krype bort til ting de ikke skal ha, samt eldre søsken har av og til leker liggende rundt som de små kan sette i halsen.

Vi kjøpte bare en brukt lekegrind i tre(enkel firkanta en) fungerer utmerket.

Skrevet

min!

det som er kjekt med den er at den kan klappes sammen, det som er litt teit er at den ikke har to nivåer.

Skrevet

Mener du to høyder?? Det er da ikke lenge man kan ha barnet i den høye høyden likevel. Og da er de så små at man faktisk bare kan legge de fra seg på et pled på golvet... Senere klatrer de enkelt over der ;-)

Skrevet

uhhh. oki :o) Men da er min perfekt!

Skrevet

Kjempefornøyd med min Lindam, sekskantede.

Har den på tilbud på babyshop nå - 899 eller noe. Satt ned 500 kroner. Usikker på om dette bare er åpningstilbud på Jessheim eller overalt.

Skrevet

Kjøp heller en god lekekasse. Lekegrinda ender opp som lagringsplass for leker uansett.

Skrevet

lekegrinda vår blir brukt stadig, tuppa koser seg der. ikke noe lagringsplass. Kjøpte vår tregrind på finn for 200,- enkel å slå sammen og sette bort senere.

Skrevet

Hun er 5 mnd, og har begynt å åle seg på ryggen bortover golvet. HUn snur seg også fra rygg til mage. Syns det begynner å bli skummelt å gå fra henne på matta. HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...