Gå til innhold

Hva koster det å leie en leilighet i Tromsø?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En liten leilighet/studentleilighet med 1-2 soverom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En leilighet med 2 soverom sentralt i Tromsø koster gjerne 8-10 000. Studentleiligheter vet jeg ikke priser på.

Skrevet

Jeg betalte 6000 for en treroms i bydelen Hamna (ikke i sentrum) for 5-6 år siden, tipper den har steget med en tusenlapp. Skal du bo i sentrum må du nok ut med et par tusenlapper ekstra. Tromsdalen (rett over brua) er et godt alternativ, tar bare et kvarter å gå til byen.

Gjest eelis+kian
Skrevet

Min leilighet er 29 kvm med ett soverom (det heter en sovealkove, men det er et eget rom med skyvedør). Den er nok en av de best utnyttende leilighetene i verden, rent plassmessig. Den ligger 10 minutters gange utenfor sentrum (mot Bjerkaker), og har alle hvitevarer, balkong og sportsbod på ca 5 kvm. Byggeår 2008. Leien ligger på 7500, med internett og kabel-tv inkludert, men man klarer sikkert å få mer (fant leieboer på dagen med den prisen)

Prinivået er høyt hvis du bor i sentrum, men hvis du velger å bo på Slettaelva/Storelva (Kvaløya altså), Tromsdalen, Hamna eller Stakkevollan, kan du finne treroms leiligheter for samme prisen.

Skrevet

Finn.no/zett.no.. Vil og anbefale Trdal, eller sykehus området. :)

Skrevet

Har en flott leiliogehet til leie. Kr 7500,- 2 soverom og garasje i Hamna. 20 min å gå til uni/sykehuset/høgskolen og veldig gode bussforbindelser, buss-stopp rett utenfor.

Den er til salgs men hvis vi ikke får solgt den før høsten så....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...