Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 hvorfor vil dere ikke ha flere ? gjelder ikke de som ikke kan få flere
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Hvorforr lurer du på det, hvorfor ikke spørre om hvorfor noen IKKE vil ha barn, eller hvorfor de som BARE har to barn ikke vil ha flere, etc. Det er ikke BARE å ha et barn man er glad i, noe så nedvurderende!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Huff ikke begynn nå igjen...det er en tapt diskusjon. De fleste som bestemmer seg for kun ett barn vil rett og slett ikke ha flere barn.....kanskje de ikke orker et til svangerskap, fødsel eller spedbarnsperiode. De tror det blir så mye mer arbeid og antageligvis synes de det er for mye arbeid allerede nå med den første. Altså, de aller fleste har nok kun egoistiske grunner, synd for de aller fleste ville nok elske å få et barn til ;-) Selv skulle jeg gjerne hatt 5, men jeg begynte litt seint ;-l
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 lurer egentlig på om noen har fått skrekken....pga fødsel eller mammarollen at de ikke vil ha flere HI
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 Hei HI! Vi har bare ei datter på 2 år,og vil ikke ha noen fler,hvertfall ikke med det første! Gikk igjennom et meget tøfft svangerskap,med både ryggoperasjon,for tidlig født datter,og en veldig slitsom barseltid,som sitter i minnet! Er veldig redd for at dette skal skje igjen,og derfor vil vi heller være friske og raske til å kunne ta GODT vare på vår lille solstråle,veit ikke hva jeg ville gjort om jeg ikke hadde vært i stand til å ta vare på barna mine hvis jeg visste at det er en stooor sjanse for at dette vil skje ved neste sv.skap,og derfor velger vi kun å ha hu vesle,inntil videre.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #6 Skrevet 29. april 2010 Det svare ditt var helt patetisk 21.18,kan du tenke deg at det kan være at folk har andre hensikter enn kun være egoistisk,vil nå heller si det er egoistisk å sette barn til verden som man IKKE kan ta vare på...
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #7 Skrevet 29. april 2010 Og ganske mange i dag finner seg partnere med barn fra før, som synes de har nok med en til. Da blir det ett barn på siste partner.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #8 Skrevet 29. april 2010 21.18 her, jeg skrev de fleste ikke alle....
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #9 Skrevet 29. april 2010 Du skulle faan meg vært meldt til barnevernet, din usympatiske lille drittdame!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #10 Skrevet 29. april 2010 Hvis jeg noen gang skulle tørre å føde igjen, vil jeg kanskje heller bare ha ett barn enn å få en som er som anonym 21.18.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #11 Skrevet 29. april 2010 Man må ha helse og kapasitet til alle barna man har....ingen vita å ha en hel flokk med barn hvis man ikke kan ta vare på alle sammen.... Alle får vel barn av egoistiske grunner....1 eller fler, er jo foreldrene som har ønsket, ikke barnet.....
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #12 Skrevet 29. april 2010 Vi har ett barn fordi det er perfekt for oss. Han er alt vi kunne drømme om og mye mer. Har ikke behov for noe andre, å ønsker og gi han vår fulle oppmerksomhet.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #13 Skrevet 29. april 2010 Vi ville ikke ha flere veldig lenge fordi familien var så perfekt som den var. Ombestemte oss etter mange år, fordi alle fortjener søsken om de kan få. Og så ble jo familien perfekt da også, så i prinsippet kunne vi sikkert fått fler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå