Gjest TanSan♥3Barn+Et Lite Knøtt♥ Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Her er det så mye tull,blir så drittlei! Jeg greier ikke bli medlem av noen grupper,prøvde 2 i dag,gikk ikke! Jeg trykte 2 ganger,men det står bare "du er allerede tilkoblet".Men jeg er jo likevel ikke medlem,det pleier jo å stå inne på profilen da.Dessuten går det ikke an å skrive eller trykke på "liker"inne på gruppen.Og da er jeg vel ikke medlem! Og når jeg skriver i statusfeltet inne på profilen og trykker på del ser det ut som om den er lagret,men hvis jeg går inn på en annen side og så tilbake til profilen igjen er den borte! Jeg har prøvd om igjen og om igjen,men det er akurat det samme! Og så blir jeg automatisk utlogget flere ganger! Enda jeg har trykket på "forbli pålogget". Så nå er jeg drittlei alle problemene inne på den plassen! En annen ting som jeg har hatt som problem i det siste,ikke bare i dag.Og det er når jeg går inn og skriver melding! Det går ikke an å forklare..Men det er når jeg skriver,teksten forsvinner nedover,må til stadighet dra den opp igjen med den pila på siden.Og så fortsetter jeg og skrive,så forsvinner teksten igjen med en gang.Og hvis jeg skal være så dum å ta musa og flytte den bort på en bokstav midt i setningen og skal viske bort en bokstav,ja da er det bare å glemme og fortsette å skrive! Den vil ikke ned igjen dit den skal stå for å skrive!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 akkurat sånn for meg og!
Pixie Power Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 Har vært mange sånne dager med tull de siste 14 dagene, synes jeg. Og ja, idag er en av de dagene...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 29. april 2010 #7 Skrevet 29. april 2010 jævlig irriterendes siden jeg er avhengig av facebook!!!
winneboo Skrevet 29. april 2010 #8 Skrevet 29. april 2010 Jeg kan gjøre alt utenom å se på min egen profil. Mine venner kan heller ikke se min profil.. merkelig
Gjest TanSan♥3Barn+Et Lite Knøtt♥ Skrevet 29. april 2010 #9 Skrevet 29. april 2010 Jeg er også totalt avhengig! Og det er det som er mest irriterende da! Men er det virkelig vanlig å bli frakoblet flere ganger ofte sånn??? Lotteplotte : Det var jo veldig rart da at ikke profilen din vises! Lurer på hva pokker facebookfolka driver med!!
Gjest TanSan♥3Barn+Et Lite Knøtt♥ Skrevet 29. april 2010 #10 Skrevet 29. april 2010 At det går an! Jeg ser inn på facebook en liten tur,og på profilen min har det dukket opp alle innleggene jeg skrev tidligere i kveld som forsvant!!? Skjønner ingenting jeg!
Mammaen til Isak Skrevet 30. april 2010 #11 Skrevet 30. april 2010 Hva med å benytte muligheten til en facebook-pause?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå