mirredutt Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Har alltid hatt sterke EL-smerter, men dagen i dag tar kaka! Ligger kroket på sofan i en bestemt stilling - ikke sjans å røre på meg og i hvertfall ikke opp å gå. Noen flere som pleier å ha slike smerter? Kjerringråd til hva som lindrer?
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Kanskje du har en cyste som har sprukket? Jeg hadde noen skikkelige smerter en gang, og neste gang jeg var hos gynekolog mente hun det kunne vært en cyste. Hun sa det eneste man kan gjøre ved sterke el- smerter er å bytte prevensjon eller ta max dose av paracet og ibux... Lykke til!
Babyønske �� Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Jeg har hatt grusomme eggløsningssmerter etter at jeg kom i syklus igjen etter fødsel. Er nødt til å ta smertestillende,Ibux eller Naproxen, for på det verste klarer jeg knapt å sitte. Og attpåtil holder det på en uke, ikke like vondt hele tiden, men kommer og går. Har lurt på om noe er alvorlig galt, men merker ingenting ellers i syklusen, så tror liksom ikke det heller. Fortsetter det får jeg vurdere en tur til lege Er kvitt menssmertene da ser det ut til, men vet sannelig ikke hva som er verst.
lille sprelle Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 For meg så ser det ut som om det er samme medisin som hjelper mot både menssmerter og el-smerter - trim
Babyønske �� Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 Har man skikkelige menssmerter(el eggløsningssmerter) er min erfaring at det kun er smertestillende(NSAID's) som hjelper. Etter 20 år med sterke menssmerter har jeg prøvd det meste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå