2gull+spire Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Heia. Så tråden der dere som har mistet 2 ganger forteller om at det gikk bra 3 gangen... Dere det gikk bra med 2 gangen da? Har en flott datter på snart 2 år og nå prøver vi igjen. Mistet 15 april 8 uker på vei og nå lurer jeg selvfølgelig på om det går bra hvis jeg blir gravid igjen snart.. Håper jo det, men er litt urolig kjenner jeg.. Noen som har en beroligende historie?
Erle79 Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Ca. 80% av alle svangerskap ender lykkelig, så du har gode odds for at alt skal klaffe for deg i det neste svangerskapet. Omtrent 15-20% av alle påviste svangerskap ender med ufrivillig abort, så veldig mange kvinner går gjennom det en eller flere ganger i løpet av livet. Graviditetene blir litt mer bekymringsfulle etter en spontanabort, men hvis man kommer seg gjennom de første nervepirrende månedene pleier veien videre å kjennes bra. Så lenge du har barn fra før og klarer å bli gravid kommer du til å lykkes med å få flere barn, selv om du må bruke et eller flere forsøk mer enn du foretrekker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå