Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har brukt first signal graviditetstest? Tok en i kveld, og fikk en svak rosa strek. Ikm søndag... Burde jeg kjøpe en digital i morgen? Bare for å sjekke?

Kristin

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA!!!!!!!

Svak rosa er det samme som sterk rosa. Altså gravid

Gratulerer=)

Skrevet

Ååååå Takk :) Har sett på den i ett par timer nå..Lei av å få tanta på besøk hver måned.. Men har hatt følelsen hele uka... Tok en test for ett par dager siden, og da var det ikke antydning til strek.. Så er ganske sikker selv :) Spennende...

Kristin

Skrevet

Eg tok en test mandag og en på tirsdag..begge hadde svak rosa strek(clear blue sin)....kjøpte en digital idag,skal teste imorgen..må være sikker!!!

¤krysser fingrer for at eg og du kr1980 er gravide!!¤

Skrevet

Må nok kjøpe en digital i morgen jeg og :)

Krysser fingrene for oss jeg og :D

Kristin

Skrevet

Da har eg testet kr1980..ikke gravid stod det...så da er nok ikke det..:-(..eg som alltid har trodd at en strek er en strek...men,men..

Håper de går bedre for deg!!!

Skrevet

Hvis du ikke har IKM før på søndag så bør du ikke stole på den digitale enda. Det er ikke sikkert at du har nok hCG hormoner til å gjøre utslag på den enda. Den trenger forøvrig litt mer hCG enn vanlige tester, og der fikk du jo en strek! Se det litt an, og heller test igjen i morgen med vanlig test. Hvis du ikke tisser på mange timer i dag så kan du jo ta en test litt senere i dag hvis du ikke klarer å vente :)

Skrevet

heia! hvordan går det hi? har du testet idag??? lykke til!

Skrevet

Hei :)

Tok en clearblue som ble negativ, og en first signal som var svak strek på igjen... Så jeg krysser fingra å venter til over helga :) IKM på søndag, så håper det er derfor CB var negativ... Hadde lyst å vite da.. Skal på fest i kveld, og ville vite om jeg kunne ta meg ett par pils :P

Kristin

Skrevet
:( Fikk det samme, men tok en ny first signal som var strek på... Når er forventet mens?
Skrevet

Tok en ny test i kveld og det var en sterk rosa strek :D

Har nok en spire i magen ja :)

Skrevet

gratulerer!!!! lykke til framover! hvilke symptomer har du?

Skrevet

Takk :) Har ikke så mange symptomer, bare veldig trett og forferdelig ømme bryster.. Ellers tipptopp form.. Håper resten blir like symptomfritt da :) Og krysser fingra for at alt går bra!! Hva er egentlig den magiske grensa for at alt liksom er i orden? At man kan si det til folk? Er det ikke rundt 10-12 uker?

Skrevet

jeg mistet da jeg var 10 uker på vei, alle visste at vi skulle ha små, men det var egentlig godt, bra med masse forståelse! ble heldigvis gravid igjen mnd etter, og har nå en prinsesse på 3 år:-)

Skrevet

Huff så trasig :( Ja, man kan aldri vite..... Får bare kryss fingra på at alt går bra!!! Ikke vits å gå å bekymre seg heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...