Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 hva er det med eldre mennesker og sånne lyder de lager med munnen når de skal ha kontakt med babyer. blir jo helt stressa. noen som skjønner ? huff. skulle tro babyen min var et dyr. kan de ikke heller snakke til de? huff.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Det er IKKe bare eldre mennesker som gjør det. Syns det er minst like ille med de som gjør det til dyrene sine også, de som behandler hundene som om de er små babyer og gjør til stemmen og duller med de.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Hahaha! Bra at det ikke bare er jeg som irriterer meg over dette. SNAKK til ungen, ikke lage rare smatte eller pustelyder. Svigerfar har nettopp sluttet med det til TREåringen vår, og nå venter det oss nye tre år, for vi har fått ny baby.. Jeg må gå ut av rommet når det setter i gang, han kan sitte i en time å lage disse lydene, og det er det ENESTE han sier til ungene.. (ikke treåringen nå da)
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 ja,. akkurat smattelyder! huff. helt grusomt. blir helt kvalm av det. nettopp sluttet sier du. her er babyen 5 uker, så jeg har visst mange år med disse lydene skjønner jeg. huff. stakkars unge. og stakkars deg 2145 som har tre nye år med disse lydene. hilsen hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå