Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg klarte ikke å holde meg i går, og tok en test. Den var negativ (rugedag 11). Men etter en 20 minutters tid var det dukket opp ett svaaakt kryss!!

Ble så stressa at jeg tok en ny test i dag tidlig som også viste et litt sterke kryss, men heller ikke her innenfor tidsfristen.

Noen som har opplev dette og likevel er gravid?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141790251-noen-som-har-testet-f%C3%B8r-tiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hadde det akkurat likedan som deg ved sist forsøk. Svaaake streker og kryss som dukka opp etter tidsfristen var gått ut, på rugedag 10 og 11. På testdag var den helt klart negativ, og det kom ikke noe kryss opp etter tidsfristen heller. Kanskje er det en såkalt kjemisk graviditet da?

Forferdelig prosess dette... Kan ikke gjøre annet enn å sende deg mange gode klemmer.

Heisann!!

Ved mitt forrige ivf da jeg ble gravid slo testen ut på 12 dagen,var svak men slo ut,og den stemte jo.Denne gangen tok jeg test på 13 dg og den var negativ.Jeg fikk beskjed om å teste frem til 16 dagen da det kan ta lenger tid for egget å feste seg på fryseforsøk.Lykke til!!

Ja vi holder også til på Medicus. Dette var tredje forsøket, så det er vel bare å skrape sammen mere penger til tre nye:-)

Har heldigvis en god del puregon igjen fra forrige forsøk, var litt sleip å tok ut ekstra når vi får refundert pengene, så medisinene blir heldigvis ikke så dyre neste gang:-)

Men dette er en pyton prosess, og vi har holdt på et års tid nå. Vet jo at mange må holde på lenge for å lykkes, og vi gir nok ikke opp med det første vi heller. Men trenger vel noen måneder og ikke minst en laaang sommerferie for å være klar igjen.

Lykke til alle dere tøffe ivf damer!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...