Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 jeg er 16 uker på vei, jobber på et travelt legekontor og har bekkenløsning så det holder, sliter skikkelig og er ikke en god mor når jeg kommer hjem fra jobb. jobber 100%, jeg kjenner at bekkenet er på bærtur nå, så tenkte å prate med legen til uka om dette og om det er mulig med kanskje 50% sykmelding, men vil jeg da få den lønssforhøyelse vi skal ha nå i mai en gang da?siden jeg vil få betalt fra Nav. høres jo litt fælt ut da, tenker på penger liksom, men vil jo ha med meg de penge e hvis mulig, eller så får jeg bare vente til jeg har fått lønnsforhøyelsen.. noen som veit? takker for svar:)
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Jeg fikk det da jeg var sykemeldt hvertfall, men jeg fikk også lønna betalt direkte fra arbeidsgiver. Tror ikke man får det dersom man får sykepengene betalt gjennom nav.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 ok, takk for svar:) får holde ut litt til da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå