Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 ??? :`( Er det slutt på denne sesongen allerede? Fikk ikke med meg det jeg. Ble sååå skuffet da jeg slo over på TvNorge og ikke så heltene mine fra Tangerudbakken Nå gikk kvelden i dass.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Hva svarte er gøy med å sitte og fnise over folk med en diagnose? Skammelig. Kunne ikke falt meg inn å se på det.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 Snufs Nå ble jeg faktisk skikkelig deppa.. jaja. Får bare håpe på en ny sesong etterhvert da. HI
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 NEI DET ER IKKE SLUTT, MEN GÅR UT I DAG PGA FINALE I 4 STJERNERS MIDDAG. DE ER PÅ PLASS IGJEN NESTE TORSDAG.. FIKK DU MED DEG DET:))))
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #6 Skrevet 29. april 2010 20:37- Er du dum i hodet ditt eller??? Hva i helvete vet du om hva jeg ler av?? Tror du jeg sitter og ler av de og håner de?? Jeg liker de virkelig, jeg synes de er herlige og sjarmerende, og det kunne ikke falle meg inn og håne de. Du har problemer . Derimot ser jeg ikke på Paradise Hotel, fordi man skulle tro det var de som hadde kromosomfeil. 20:38- Takk, nå ble jeg glad! HI
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #7 Skrevet 29. april 2010 Anonym 20:37 Jeg sitter da ikke å ler av dem fordi de har en diagnose. Tror heller ikke at det er noen som gjør det. Jeg ser på fordi jeg syns de er sjarmerende og jeg syns det er en koselig serie, kanskje de med en diagnose kan oppnå mer respekt etter at denne serien begynte???
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #8 Skrevet 29. april 2010 Anonym 20:37 Du må jo være syk i hodet hvis det er grunnen til at du ikke ser på grogrammet.. stakkars deg
Bidleba*4unger Skrevet 29. april 2010 #9 Skrevet 29. april 2010 Så utrolig merkelig å kalle noen for dumme i hodet og syke i hodet fordi de ikke liker å se et program på tv?! Jeg ser det heller ikke, og forbeholder meg retten til det. Det er et av se siste programmene i denne verden jeg kunne sett.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #10 Skrevet 29. april 2010 Det var ikke ment fordi hun ikke ville se programmet, men fordi hun ikke kunne tenke seg å le og håne de med en diagnose.. Jeg kunne aldri glist og hånt de av den grunn, men at mange ikke gidder å se programmet er en annen ting. Alle har rett til ikke å ville, men når man ikke klarer å se på dem fordi man da ler av de pga av deres diagnose og gjør narr av dem er sykt....
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #11 Skrevet 29. april 2010 Det var ikke ment fordi hun ikke ville se programmet, men fordi hun ikke kunne tenke seg å le og håne de med en diagnose.. Jeg kunne aldri glist og hånt de av den grunn, men at mange ikke gidder å se programmet er en annen ting. Alle har rett til ikke å ville, men når man ikke klarer å se på dem fordi man da ler av de pga av deres diagnose og gjør narr av dem er sykt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå