Gå til innhold

Pinlig greie... Hår i rompa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Seriøst, er så flau over at jeg har hår rundt endetarmsåpningen.

Er ikke så mye, og jeg barberer det vekk, men synes likevel det er pinlig. Særlig når jeg og kjæresten skal ha analsex da. Har ikke vært sammen så lenge. Men pinlig uansett.

Men, hvor vanlig er dette? Er det fler enn meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror de fleste mennesker har det for å være helt ærlig!

Skrevet

Gledelig nyhet til deg: Det har de aller aller fleste unge folk (før menopause).

Hilsen en som har jobbet som sykepleier i 12 år og sett mange rumper ;)

Skrevet

alle har det! Bare å shave ;) gjør det selv!

Skrevet

Godt å høre! :)

Føler meg litt teit her da. Det er jo naturlig.

Og kan aldri tenke meg at kjæresten min tenker noe om det, særlig ikke i og med at han er over gjennomsnittet hårete selv. Og han sier hele tiden at han synes jeg er utrolig sexy og at han elsker hele kroppen min. Men ja...dere vet...

Jeg er jo en vanlig lys norsk jente, så hårene der er jo forholdsvis lyse også. Ekskona hans derimot er fra Mexico og seff mørk. Kanskje det er en liten trøst... hehe. Neida, men takk for svar! :)

Skrevet

Har ikke vært sammen så lenge... men det som er flaut er IKKE analsex, men hårvekst i rompa:-D

Ja, ja, verden er stadig i endring:-D

Skrevet

Jeg har nå hvertfall :P Min bryr seg ikke noe om det. Enda han er ikke glad i hår andre steder.

Skrevet

Hehe, helt normalt med litt hår der. Men ikke barbere bort håret der, det er nemlig ikke så lurt, man får mer hår og det skal vist nok klø forferdelig når det vokser ut. Dessuten er det betydelig større fare for infeksjoner hvis man får kutt der bak enn andre steder.

Skal du fjerne det så¨velg heller voks, det er vel og merke fryktelig vondt første gangene.

Skrevet

Hvilken voks bruker du da NN 21.14?

Skrevet

Går på salong og får tatt brasiliansk voksing i ny og ne....det er vondt i starten..og ja....de tar faktisk rompehåra også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...