wirre;o) Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Er det særdeles uansvarlig å ta en øl? Nettsteder med gøyale ting? *må se etter ei venninne på 4stjerners middag i kveld* Trener dere? ....ååååå......
Anne-B. Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Nå er ikke jeg plaget med å være alene på kveldstid anna enn når mannen er på trening eller andre sosiale ting, men jeg strikker eller gjør anna håndarbeid, ser tv, spiser noe godt (akkurat hva kommer an på om det er helg eller ukedag), rett og slett nyter litt stillhet for meg selv. Leser litt, kanskje. Det er egentlig sjelden jeg kjeder meg. Men det blir nok noe helt annet om det gjelder hver kveld over lange perioder.
3småtroll♥ Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Mannen min jobber em annenhver uke og jeg bare koser meg når barna er lagt:) Sitter her på Dib, ser på tv og slapper av i sofaen:) Setter på en maskin med klær og henger opp klær i noen pauser og syns det er deilig når det er stille i huset jeg:)
mamma >to gull Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 Sitter nå her, litt dib, litt tv, litt face. Hadde tenkt tørke støv av rockeringen igjen...*tar det i mårra...* Mannen er snart hjemme da, og er ikke så ofte jeg sitter alene på kvelden.. Åja, vasket badet har jeg gjort da:-) En øl, eller to syns jeg er helt ansvarlig:-))
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 Jeg lurte akkurat på det samme. Gubben og gutten har reist, og kommer ikke hjem før søndag.... så her sitter jeg da, med jentungen halvveis iseng, og lurer på hva jeg skal ta meg til...
Pengetreet Skrevet 29. april 2010 #6 Skrevet 29. april 2010 Jeg er alene med datteren min, så er vant til alenekvelder. Etter litt sjauing i huset, blir det stort sett å synke ned i sofaen med pc`n foran meg Forsøker å meditere litt hver kveld, men det blir ikke til at jeg har ork bestandig. Ellers: Sitter i tlf, strikker, leser eller til nød gjør skolearbeid
Hikken Skrevet 29. april 2010 #7 Skrevet 29. april 2010 Jeg starter som regel med å helle opp et glass vin og finne noe å tygge på (er jeg i det sunne hjørnet blir det frukt og vanlijekesam, men ender fort med sjokkis). Så lander jeg i sofaen emd laptopen i fanget og trykker F5 på face og dib :-D Eller så syr jeg. Eller rydder. Eller snakker masse om å sy eller rydde men jeg bare synker dypere og dypere ned i sofaen. Trene gjør jeg på dagtid når ungene sover, så samvittigheten min der er ren ;o)
BlåBlå Skrevet 29. april 2010 #8 Skrevet 29. april 2010 En øl er bare kos. Jeg er aleine med ungene 4 kvelder i uka. Da er det Tv, Dib, facebook, klesvask, husvask, hobby, klargjøring til neste dag, slæpp off. Har nå bestilt teningsdvd, så etterhvert kan jeg føre det på listen.
wirre;o) Skrevet 29. april 2010 Forfatter #9 Skrevet 29. april 2010 gikk tur med hunden. det var deilig. nå venter en kald øl... og teppe i sofaen...
fox`y Skrevet 29. april 2010 #10 Skrevet 29. april 2010 mannen min er sjømann så jeg er alene hjemme ofte. d jeg gjør når gutta er lagt er husarbeid, årdne t ny dag, sitter litt på pc`n. åsså legger jeg meg tidli pga at jeg kjeder meg hehe. skal begynne me trening på mandag nå, så da lir d d når gutta er lagt også
Mammaen til Annabel <3 Skrevet 29. april 2010 #11 Skrevet 29. april 2010 Jeg sitter også alene på kveldene. Samboer jobber annenhver uke og da alltid seint, fra 5 til 02 på hverdager og fra 14 til 02 i helgene. I tillegg til det må han jobbe hver gang de har selskaper (jobber i restaurantbransjen), og det har de stort sett den uken han skulle hatt fri. Så da sitter jeg her alene med pc'n på fanget, tven på i bakgrunnen og koser meg. Men det er jammen kjedelig også. Strikker litt også. Men jeg har en tendens til å begynne på veldig mye og så blir jeg lei. Rydder litt og vasker litt klær også da, men når jeg først har satt meg ned i sofaen er det ikke så lett å komme seg opp igjen. Tar gjerne et glass vin. Tror jeg skal gjøre det nå. Takk for tips
mam <3 Skrevet 29. april 2010 #12 Skrevet 29. april 2010 koser meg med ett glass vin. Litt for ofte kanskje? Ser på tv Jobber med skole Forbereder neste dag Surfer Blir stort sett det samme hver kveld. :-) Men jeg nyter det. Av og til har jeg besøk også, gjerne av lillesøster. <3 Mannen min er borte 6 uker i strekk og 4 uker hjemme.
lille sprelle Skrevet 29. april 2010 #13 Skrevet 29. april 2010 hmmm trene på stuegulvet, lese en bok, være på nett, vaske klær, rydde..... rydde i papirer, rydde i et skap..... Mitt største problem er at jeg nå må være borte fra familien i lengre tid, og det er ikke gøy i det hele tatt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå