Gå til innhold

Trist..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er tingenes tilstand..

Traff en fyr for to mnd siden, og har siden vært som erteris.

Når jeg ikke har ungene (har de arb uke, og bf annehver arb uke) ringer han alltid å vil ha meg ut hit.

Og vil da at jeg skal være her til jeg skal ha ungene igjenn.

Kaller meg lille pusen sin etc. Har møtt de fleste av vennene hans, morn etc.

Bor vel så å si sammen annenhver uke, med allt det medfører =P

Her for to uker siden hvisket han "jeg er kjempeglad i deg" i øret mitt, så meg inn i øynene å kyssa meg.

Når jeg ikke gir respons på "lille pusen min" spør han "for du er vel min?"

Så i dag.. Ha er på jobb, og når han kommer hjem, skal vi på middag til hans mor. Han lot dataen sin stå på, og jeg fikk beskjed om at om han fikk mld på msn av xxx skulle jeg bare svare at han var på jobb, og at han skulle sende en mld når vi hadde vær på middag.

Dataen pep, men var ikke xxx, derimot en venninde av han, lot vær å svare siden det ikke var xxx. Men så (snek ikke..) hva de hadde skrevet før i dag. "er det liksom dere to nå da?" hvorpå han svarte "nei"

Ble helt trist jeg..

Hvorfor vil han da at jeg skal "bo" her, spør om jeg er hans etc???

Dette er en venninde av han som er gift med hans beste venn, jeg har personlig hilst på begge

uff.. vet ikke helt hva jeg ville med dette, bare litt trist her jeg sitter..

Skrevet

oi.. ikke så flink med rettskrivingen ser jeg..

Beklager til de som irriterer seg over dette..

morn skulle såklart være moren

HI

Skrevet

Det er jo ikke sikkert at det gjsldt deg. Kan jo være at hun lurte på om det liksom er han og Trygve som skal bowle på tirsdagene heretter...

Skrevet

tror nok ikke det.. de to svarene etter var "så stille du be"

"ja hun er her nå"

HI

Skrevet

Fortell hva du overså på dataen, og spør hvorfor han maser på deg om du er hans, viss han ikke vil gi uttrykk for at dere er et par overfor sine venner..

Lykke til :)

Skrevet

trist da, men la mannen forklare seg?

Skrevet

ååh, nei det lover ikke godt. Merkelig oppførsel, han vet visst ikke helt hva han vil. Jeg hadde også blitt forvirret. Enten mener han at hun ikke har noe med hans private saker og vil derfor ikke svare (kanskje hun er i overkant nyfiken). Eller så later han som om han har mer seriøse intensjoner enn han har, vil ha det gøy men ikke ansvar. Får håpe det er det første alternativet...

Skrevet

vil gjerne ha en forklaring, men er da livredd for hva den forklaringen vil være..

Blitt glad i vedkommende, noe som vanligvis tar mye lengre tid..

livredd for å bli sittende igjenn med et knust hjerte..

HI

Skrevet

Kan jo være at han ikke er sikker på dine følelser. Hvis det er han som tar initiativ til kjærlighetsytringer hver gang, vet han vel ikke om det er dere to nå. Kanskje derfor han svarte som han gjorde, han vet ikke om du føler det samme som ham og vil ikke påstå at det er seriøst før han er sikker... Er det en mulighet?

Skrevet

Hjertet ditt blir ikke mindre knust om du lar tiden gå. Grip mannen fatt, og spør! Ærlighet varer lengst, fortell hva du har kommet over og lest, og spør hva han mener.

Alternativ to er å spørre, på generelt grunnlag, hvor han ser for seg at dere er, eller hvor dere ender.

Vis at du har baller, jente (!) og ta problemet fatt. Enten blir du lei deg, eller så blir du happy. Hvis jeg skulle gjette, vil jeg si at det er en feig måte å svare en bekjent på. Antagelig mener han ikke annet enn å komme seg unna hennes spørsmål. Hvis han ikke mener alvor med deg, vil du vel vite, så du kan gå videre i din søken etter drømmeprinsen...???

Gudd løkk!

Skrevet

uff.. ja, er jo bare han jeg kan få svaret av..

Skjønner ikke helt hva det er i dag, pleier ikke være sånn. pleier å være den som da heller går direkte til vedkommende å spør..

Håper han bare ville unngå spm hennes. Hvorfor ville han ellers planlegge ferie etc..

Jeg har flere ganger sagt ting som "du vet at jeg er glad i deg sant.." og "det er så deilig å være med deg, føler meg så vel når det er oss to", hvor på responsen har vært "ja, det er jo det som er meningen"

Men, men.. for det jeg vet (etter å sjekka kalenderen) an det hele bare være et lite PMS monster..

HI

Skrevet

Jeg tipper på at han er uinteressert i å skavle med damer om følelseslivet sitt og derfor unnlater å svare henne.

Skrevet

en liten oppdatering

Spurte ham til slutt jeg..

"hva er det vi er egentlig?"

"åssen er..?"

"som vi to.. hva er dette mellom oss egentlig?"

"vi er jo venner, er vi ikke?"

"pleier ikke å gjøre det vi gjør med vennene mine"

"nei, håper da ikke det. vi er vel egentlig mer enn venner, men vet ikke helt hvilket ord jeg vil bruke. Men er kjempe glad i deg lille pusen min"

Så da skjønner jeg jo litt mer.. håper en dag han finner ordet han leter etter =P

HI

Skrevet

En ting er sikkert, jeg hadde stukket fortere enn svint om noen kalte meg for "lille pusen min". Hjelpes...

Skrevet

er en grunn da.. jeg er 162, og han 203

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...