Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Regner med du er en kjedelig person, som ikke har noe liv. Så hva med å bake boller, og putte de i bh'en din? Så du får litt større pupper. Kanskje litt hårfarging, og sminke funker også. Så er du klar for byen, og skaffe deg et knull istedet!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Haha! Det var da en voldsomt hissig dame? Jeg tror kanskje det er du som hadde hatt godt av et knull.. Jeg spør bare enkle spørsmål jeg.. om du vil svare eller ei bryr meg midt i en viss plass:p Men skjønner ikke helt hvordan du kan påstå at jeg ikke har noe liv? det er jo du som går inn å leser fullt av innlegg du ikke interesserer deg for? Snerpe
Gjest Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 Weeee, spør gjerne med lille strøm og bønder og slikt, men jeg trekker grensen ved boller altså! At boller er viktige er ikke til å komme bort fra og det må man da regne med at voksne folk vet! ;P
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 Oioioi! Beklager så mye! Legger meg flat.. ante ikke at boller kunne grave opp slike følelser hos folk.. Lover å ta det til etterretning og prøve å holde meg unna bolleprat fra nå av.. med mindre det er positiv bolleprat
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #6 Skrevet 29. april 2010 Har JEG spurt om bønder?? haha! Hvor?? Falske anklager!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå