Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Vi bor ikke sammen, men er ofte hos hverandre. Nå er det eksamenslesing på oss begge to, og det har vært endel mas pga dette. Jeg har en liten fra før på litt over året. Han er verdens beste "pappa" for barnet og stiller opp som best han kan for oss begge. Men det tar tid og krefter - skolen blir igjen forsømt. Når jeg blir sliten blir jeg mye trist, grinete og amper. Han er ikke veldig mye bedre, men jeg skal innrømme at jeg har mindre selvkontroll. Vi kommer lett i krangel når vi begge er slitne. Han har vært mye syk siste tiden, og har en stoor eksamen om en måned. Er det noen som har noen forslag til en oppmuntring jeg kan gi han? Vi kjøper ikke musikk eller filmer. Han er over middels interessert i fisking. Han er 27 år. Vil så gjerne gi han en oppmerksomhet for at han er så snill og god mot oss. Vi skal bort på alene-tur neste helg, så å reise bort et annet sted blir ikke aktuelt. Noen forslag, jenter?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 En fancy snelle til fiskestanga kansje? Eller "flue" ?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Jeg har ikke noe peiling på dette. Ingen andre forslag? Har ingen kjøpt noen takk-for-at-du-er-du-gaver til mennene sine? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå